Ik zit even met iets

Ik rijd nu een paar maandjes in de carrousel. Nu is het zo dat ik daarvoor Omme nabij 5 jaar niet meer in een manege les heb gereden (wel bijrijden) dus voor mij was dit toch wel even wennen. Ik heb manege lessen nooit erg fijn gevonden maar het leek me toch leuk om weer te proberen. Nou na een tijdje merkte ik toch dat het misschien toch niet iets voor mij is, elke week op een nieuw paard waar ik niet mee kan "bonden" en mijn instructrice word vaak erg boos als ik iets niet weet of verkeerd doe. Voor mij voelt het alsof ik veel minder goed ben dan de rest en ik niet in de groep pas. Door dit allemaal krijg ik telkens voor de les heel veel stress en moet ik mezelf echt erheen sleuren. Ik zit er dus aan te denken om misschien te stoppen met deze les en weer op zoek te gaan naar een bijrijdpaardje. Nu is het alleen wel zo dat ze minimaal 12 mensen nodig hebben en we hebben er nu 10... Als ik weg ga moeten ze dus nog 3 mensen vinden en dat kan heel lang duren. Als dat namelijk te lang duurt moeten ze stoppen... En ik wil niet de reden zijn dat ze stoppen snapje.
Wat zouden jullie voor tips geven? Of wat moet ik nu doen, ik weet het namelijk even niet

Xx