Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pocca_Locca schreef:De Heelderpeel daar gingen wij vroeger altijd op ponykamp met manege Philip Dros!
Geen idee hoe het er nu is, maar ik vond het er geweldig ( eind jaren ‘80)
yarkayunda schreef:Ik geef les met mijn Fjord. Je krijgt privéles. Ik doe zelf connected riding en academische rijkunst. Dit zijn beide manieren van paardvriendelijk rijden. Je rijd met je houding en zit. Ik vraag 10 euro per uur. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur dan even een berichtje via bokt
Mikkiej schreef:Ik rij zelf bij de Blue Stables in Weert. Dat is vanaf heel een half uurtje. Heb eerst bij een manege in de buurt een proefles gereden. Maar daar komen de paarden, naar mijn mening, niet genoeg buiten. Verder zag alles daar er wel prima uit.
Bij de Blue Stables komen ze elke dag buiten en de meeste paarden 24/7 met genoeg ruwvoer.
Puntje is alleen dat ze gaan stoppen met de manege. De westernlessen gaan alleen nog door.
De paarden zijn allemaal verkocht aan de van horne hoeve, die zit ook in Weert. Ik weet niet hoe het daar is. Maar het is van familie van de eigenaar van Blue Stables.
Succes met je zoektocht en de verhuizing!
Mag ik vragen wat de reden is dat je naar het mooie Limburg komt?