Ik ga in september weer paardrijden op de manege (andere dan eerst). En dan ga ik samen met een vriendin, zij heeft wel gewoon gereden (verzorgpony). Maar in die les waar ik ga rijden moet je een bepaald niveau halen, en ik ben bang dat ik dat dan dus niet haal.... en in een andere les gaan kan niet, anders moet ik bijna 1 uur lang fietsen en kan niet gebracht worden.
In de jaar waar ik “niet” heb “gereden” had ik eigenlijk wel gereden maar dat was maar 2 keer ff uitgestapt op iemands paard, en 1x ‘sirieus’ gereden op de paard van de eigenaar van mn verzorgpony (vertel er later meer over). Maar dat ging niet echt goed... ik voelde me echt een beginner.... kwam het miss doordat het een paard was en ik gewend was aan pony’s?
En die verzorgpony die ik nu heb is al heel oud en dus met pensioen. Heb daar alleen maar mee gewandeld en gelongeerd ect.
Nu ben ik dus bang dat ik dat niveau niet haal. En als ik het dus niet haal, kan ik wss nooit meer paardrijden (lessen). Een manege die dichterbij is, vind ik niet zo fijn.... nare herinneringen. En eigen pony/paard is helaas te duur...
Wie kan mij hierbij helpen?