Carrousel thema

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Supersam

Carrousel thema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-18 13:12

Hallo iedereen,

Onze manege organiseert elk jaar een carrousel wedstrijd. Hiervoor mag elke les een thema uitkiezen om te verkleden en dan moet er ook muziek bij. Hebben jullie leuk ideeën? We mogen ook iets met de paarden doen maar moet niet te veel moeite kosten ivm paarden overnemen.

X

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 13:17

Met vogelsverschrikkers en vogels, uit de film ehh. ben naam even kwijt.. van de yellow brik road, met de tinnen robot zonder hart en de leeuw die bang was of zo..

(Vogelverschrikkers, ruit shirt volstoppen met kranten in de armen en handen onder het schirt door om te rijden, vogels zwarte kleding en ogen en bek op cap van papier of zo. en gele voeten)

Of als kanibalen.. bruin geverfd, stro rokjes gemaakt van strotouwtjes en botje van de feestwinkel door je neus en kokosnoten als BH..

Of als mijn werkers, helemaal zwart met mijnwerkers lampje op je hoofd en licht in de bak uit.. (waarshcuwing… dit moet je keer oefenen, sommige paarden vinden donker met alleen lampjes tikje eng, ahum..)

Als sneeuwpoppen, papieren witte wegewerp overals... met stippen van papier of pompoentjes van wol en oranje wortel neus van papier.

Is het met de feestdagen?

Als oliebollen.. zwarte of bruine kleding met daarop van panty gevuld met kranten gemaakte oliebollen.

Als zwarte piet..

Als.. weet ik veel... zoveel dingen te verzinnen..

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie