Manege omgeving Wezep gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DemiSisa

Manege omgeving Wezep gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-18 11:32

Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuke manege in de omgeving van Wezep. Ik heb vroeger zo'n 9 jaar gereden maar wegens o.a. tijdgebrek inmiddels 2 jaar al niet meer. Bij voorkeur wil ik lessen volgen op een andere manege dan de manege waar ik vroeger gereden heb (Manege Elburg) om even een compleet nieuwe start te kunnen maken. :)

Zelf vind ik echter vrij weinig en daarom vroeg ik mij af of jullie nog leuke/goede maneges weten in de omgeving van Wezep. In principe mag het vele kanten uit, Heerde, Wapenveld, Elburg etc.

Groetjes!

Shylah

Re: Manege omgeving Wezep gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 15:13

Gheghe ik wilde manege Elburg voorstellen,maar dat wordt hem dus niet ;) (ik rij daar zelf nu ook :))

Anders heb je ook nog Manege Visch op 't Harde... (Nagelhoudsweg 11-A, 8084 PM 't Harde) Ik heb hier vroegah gereden toen het nog geen manege was en er maar 4 pony's waren. Nu hebben ze een buitenbak, een spiksplinternieuwe binnenbak etc. Ik weet niet wie er nu lesgeven, maar ik heb daar toentertijd met veel plezier gereden. Dus wellicht het proberen waard? :)
Ze hebben Facebook...

Een overzicht van manege's en bedrijven in de omgeving:
https://www.google.nl/search?rlz=1C1ASR ... =lrf:,lf:1

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-18 07:51

Dankjewel! Ik ga er zeker een berichtje naartoe sturen. :D