Het eerste half jaar heb ik onwijs rustig gedaan - het jaar daarna trouwens ook

Hij is ooit - in anderhalf jaar - 1x stil gaan staan vanuit galop toen er opeens iemand naast de bakrand stond

Petje af voor deze jonge god.
Ik rij hem hooguit 2, soms 3x per week even. Verder staat hij 24/7 in de wei met een leuke kudde paarden.
We zijn 4x gestart, 9 winstpunten mee naar huis genomen (met 1x 209, tussen de paarden dus

Al met al heb ik er een wereldpaard aan gekocht. Euh, pony

Voor volgend jaar staat in ieder geval op de planning om eerst zelf 5-10 kilo af te vallen, vind ik mooier te pony. Ingeschreven, alles erop en eraan. Ik heb de online cursus van Rien van der Schaft aangeschaft + benodigde clinics gezien en wil me daar volledig op storten qua rijden. De afgelopen anderhalve maand heeft hij namelijk vakantie gehad. Komend jaar hoop ik in ieder geval het L1 door te rijden (en het liefst nog L2) en ik wil heel graag eind van het zomerseizoen een oefencross meerijden. En een keer strand! Maar niet alles in 1x

De foto's staan op volgorde. Geniet van mijn knappe prins

Hier is hij nog echt zo'n baby! Dik 3,5.

Samen naar de Veluwe

Hij zakt steeds meer maar neigt dan ook weer naar koprolstand.

De eerste keer nageeflijk in galop

Voor het eerst op concours. De eerste proef snapte hij er NIKS van en kreeg ik hem de baan wel rond, maar iets te enthousiast, oren naar voren en met veel te veel tempo. Wel erg lachwekkend trouwens

Thuis rijden we graag in de springbak. Mooie bak, rijdt bijna niemand en kan ik mooi bochtjes oefenen.
O, en zonder zadel is ook nooit een probleem

En nog een paar keer concours

Hij blijkt ook nog te kunnen springen, maar ik moet even zien hoe we dat gaan doen. Inmiddels een keer of 5 een paar kruisjes mee gepakt, maar hij heeft bewezen dat hij toch iets meer in z'n mars heeft.

Het is echt een wereldbeest!