Stal 't Reelaer zomer 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maykexdiam16
Berichten: 7
Geregistreerd: 17-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 19:19

jassie2003 schreef:
jammer :D mijn vriendin en ik zijn wel aan de lange kant (lange benen) minimaal 175 cm lang en ik vooral heel veel kleinere paardjes zag vielen zij nog meer op :P



Ik ben 1,78 en geloof me je pas makkelijk op een ijslander :)

jassie2003
Berichten: 34
Geregistreerd: 02-03-18

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 19:41

dat kan idd wel maar ik vind in iets groter paard fijner :D

Maykexdiam16
Berichten: 7
Geregistreerd: 17-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 21:09

jassie2003 schreef:
dat kan idd wel maar ik vind in iets groter paard fijner :D



Ja maar je mag nii zelf kiezen ;) ik zeg het maar vast je word ingedeeld je kan zeggen ik wil graag een paard maar de meeste willen dat en heel veel grote paarden zijn er niet en ze hebben de meeste ijslanders :) En geloof me die zijn ook heel leuk en springen super leuk! De grotere paarden gaan meestal mee op Jt als ik t goed heb

hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 21:26

Je kunt zelf niet kiezen inderdaad maar je mag wel vertellen wat voor paarden je aanspreken (vlot, rustig,braaf etc.) Maar zowiezo zijn alle paarden en pony's op t reelaer leuk en fijn te rijden! Op trektocht gaan ook genoeg pony's mee en op crosslamp zullen er ook heus wel paarden meelopen.

Maykexdiam16
Berichten: 7
Geregistreerd: 17-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 21:49

hanneke32xx schreef:
Je kunt zelf niet kiezen inderdaad maar je mag wel vertellen wat voor paarden je aanspreken (vlot, rustig,braaf etc.) Maar zowiezo zijn alle paarden en pony's op t reelaer leuk en fijn te rijden! Op trektocht gaan ook genoeg pony's mee en op crosslamp zullen er ook heus wel paarden meelopen.


Jaa klopt ik zat vorig jaar op Urbanes en wat was dat n schatje zeg hij kan super goed springen en is echt heel snel met de rengalop echt een van de snelste ijsjes!! hoop dat ik dit jaar weer op hem mag en anders wil ik toch echt wat groters ivm dat mijn benen best wel zeer deden na 4 uur rijden

Lianne

Berichten: 7
Geregistreerd: 05-05-18
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 17:38

Heeyy, ik ga dit jaar voor het eerst naar stal ´t reelaer op JT :D. Ik ga in week 3! zijn er meer mensen die dan gaan en is er een appgroep?

hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 20:02

Lianne schreef:
Heeyy, ik ga dit jaar voor het eerst naar stal ´t reelaer op JT :D. Ik ga in week 3! zijn er meer mensen die dan gaan en is er een appgroep?


Er is idd een appgroep, volgens mij zitten er ook een paar bij die in week 3 gaan. Als je een berichtje stuurt naar Anja_96 met je nummer kan zij je erin doen ;)

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 20:06

hanneke32xx schreef:
Lianne schreef:
Heeyy, ik ga dit jaar voor het eerst naar stal ´t reelaer op JT :D. Ik ga in week 3! zijn er meer mensen die dan gaan en is er een appgroep?


Er is idd een appgroep, volgens mij zitten er ook een paar bij die in week 3 gaan. Als je een berichtje stuurt naar Anja_96 met je nummer kan zij je erin doen ;)

Haha ja was me net voor :+ Er is inderdaad een appgroep, voor heel de zomer, daar zitten mensen uit alle weken in, volgens mij ook wel een paar die in week 3 gaan. Als je mij ff een PB'tje stuurt met je nummer, dan voeg ik je toe!

Starship

Berichten: 57
Geregistreerd: 05-01-17
Woonplaats: Ergens in Nederland :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 22:02

Nog 'maar' 85 nachtjes! *\o/*

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 00:21

Hier nog 70! (Omdat het nu net 6 mei is hihi)

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 01:00

Ik nog 91!

lisa_4
Berichten: 1
Geregistreerd: 07-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 16:45

ik ga naar cross week op 12 tot 18 augustus stuur een bericht dat zo ik heel leuk vinden :o

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 17:04

Zijn er afgelopen week mensen naar de cross dagen bij ‘t Reelaer geweest?
Leuk voorproefje vd zomer!

Lianne

Berichten: 7
Geregistreerd: 05-05-18
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 17:25

Binnen hoeveel dagen krijg je meestal bevestiging op je inschrijving?

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-18 18:46

Lianne schreef:
Binnen hoeveel dagen krijg je meestal bevestiging op je inschrijving?

Volgens mij meestal binnen een dag of 14.

Lianne

Berichten: 7
Geregistreerd: 05-05-18
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 21:46

weet iemand hoe Titan is? met rijden snel/sloom etc. en gewoon aan de hand (vindt aandacht enzo wel leuk of juist niet). Dat soort dingen, een vriendin zegt dat hij echt bij mij zou passen en het een draakje is :p ik weet dat ik er niets aan heb om nu al een pony uit te zoeken maar ben gewoon een beetje benieuwd:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 10:29

Anja_96 schreef:
Lianne schreef:
Binnen hoeveel dagen krijg je meestal bevestiging op je inschrijving?

Volgens mij meestal binnen een dag of 14.

Als het langer duurt zou ik gewoon even bellen, ze zijn vaak druk en dan weet je het in ieder geval zeker! :)


Lianne schreef:
weet iemand hoe Titan is? met rijden snel/sloom etc. en gewoon aan de hand (vindt aandacht enzo wel leuk of juist niet). Dat soort dingen, een vriendin zegt dat hij echt bij mij zou passen en het een draakje is :p ik weet dat ik er niets aan heb om nu al een pony uit te zoeken maar ben gewoon een beetje benieuwd:)

Is een leuke pony hoor, lekker vlot! :)
https://www.youtube.com/watch?v=HlUgzM7drB0 Hier kun je een stukje virtueel op m rijden. :')

camille_J_M

Berichten: 188
Geregistreerd: 28-10-13
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 13:14

Lianne schreef:
weet iemand hoe Titan is? met rijden snel/sloom etc. en gewoon aan de hand (vindt aandacht enzo wel leuk of juist niet). Dat soort dingen, een vriendin zegt dat hij echt bij mij zou passen en het een draakje is :p ik weet dat ik er niets aan heb om nu al een pony uit te zoeken maar ben gewoon een beetje benieuwd:)


titan is suuuuper leuk en heel snel!
hahaha ik zat er afgelopen jaar op <3


zomer schreef:
Is een leuke pony hoor, lekker vlot! :)
https://www.youtube.com/watch?v=HlUgzM7drB0 Hier kun je een stukje virtueel op m rijden. :')

hihi is mijn video ook :+

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 13:25

camille_J_M schreef:
Lianne schreef:
weet iemand hoe Titan is? met rijden snel/sloom etc. en gewoon aan de hand (vindt aandacht enzo wel leuk of juist niet). Dat soort dingen, een vriendin zegt dat hij echt bij mij zou passen en het een draakje is :p ik weet dat ik er niets aan heb om nu al een pony uit te zoeken maar ben gewoon een beetje benieuwd:)


titan is suuuuper leuk en heel snel!
hahaha ik zat er afgelopen jaar op <3


zomer schreef:
Is een leuke pony hoor, lekker vlot! :)
https://www.youtube.com/watch?v=HlUgzM7drB0 Hier kun je een stukje virtueel op m rijden. :')


hihi is mijn video ook :+


Jij was ook echt een hele mooie combi met Titan! :D

camille_J_M

Berichten: 188
Geregistreerd: 28-10-13
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 13:30

Bowo schreef:
Jij was ook echt een hele mooie combi met Titan! :D


haha dankje!

in deze video zijn alle beelden vanaf titan gefilmd :D
https://youtu.be/XoeE6bIxcSU

Lianne

Berichten: 7
Geregistreerd: 05-05-18
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 17:18

camille_J_M schreef:
Lianne schreef:
weet iemand hoe Titan is? met rijden snel/sloom etc. en gewoon aan de hand (vindt aandacht enzo wel leuk of juist niet). Dat soort dingen, een vriendin zegt dat hij echt bij mij zou passen en het een draakje is :p ik weet dat ik er niets aan heb om nu al een pony uit te zoeken maar ben gewoon een beetje benieuwd:)


titan is suuuuper leuk en heel snel!
hahaha ik zat er afgelopen jaar op <3


zomer schreef:
Is een leuke pony hoor, lekker vlot! :)
https://www.youtube.com/watch?v=HlUgzM7drB0 Hier kun je een stukje virtueel op m rijden. :')

hihi is mijn video ook :+


kom je dit jaar weer? titan lijkt me echt heel leuk <3

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 09:29

Ik ga op JT, en ik vroeg me af, is een klein rugzakje of een heuptasje het handigste?

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 09:43

Ik heb vorig jaar een heuptasje gebruikt, en dat vond ik toch wel handig. Dan kan je ook nog bij je eten en drinken als je op je paard zit.

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 12:30

Ginny135 schreef:
Ik ga op JT, en ik vroeg me af, is een klein rugzakje of een heuptasje het handigste?

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is een rugzakje niet eens toegestaan. In verband met vallen en letsel die het kan geven oid.

Ook belangrijk: hempjes zijn niet toegestaan met rijden, alleen shirts met mouwtjes.

Ik zou voor een heuptasje kijken naar een tasje waar een halve liter fles in kan, dan heb je genoeg (of in ieder geval meer dan bij een 300cc flesje) drinken bij je. Neem ook zelf dit flesje mee. Harde flesjes als doppers en bidons zijn niet toegestaan, alleen van die zachte wegwerpflesjes.

Lianne

Berichten: 7
Geregistreerd: 05-05-18
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 14:21

Misschien een rare vraag maar hoe doe je dat als je naar de wc moet op het paard?