Almeersch Hippisch Centrum

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Almeersch Hippisch Centrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 15:23

Heyy iedereen,
Ik heb een tijdje geleden (6 jaar geleden ong.) op Almeersch Hippisch Centrum gereden en ben daar met een heel naar gevoel weggegaan. De paarden waren er niet goed aan toe, er werd gelijk verteld bij je eerste les dat je met de zweep moet SLAAN als ie niet luisterde en de meeste paarden waren erg slecht afgericht. Ik heb daar in de 3 jaar dat ik daar reed ook nooit gesprongen, ben nooit naar buiten geweest, heb nooit iets gedaan met behendigheid, heb nooit zelf een paard opgezadeld (mocht ook niet want heel veel paarden beten en trapten in de stal :') ) en heb nooit zonder zadel gereden. Sfeer was ook ver te zoeken. Ik had wel een lieveling toendertijd, Ivy. Mijn vragen zijn nu of hij daar nog steeds staat en of hij er goed aan toe is én of het daar nog steeds zo erg is als toen.
Alvast bedankt <3
(als dit hier niet hoort, het spijt me)

Cum tacent, clamant.


xRaisin

Berichten: 1752
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Almeersch Hippisch Centrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:28

Volgens hun website staat hij er nog. Om te kijken of het er net als toen is, zou je misschien het beste zelf nog langs kunnen gaan.

Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 15:35

xRaisin schreef:
Volgens hun website staat hij er nog. Om te kijken of het er net als toen is, zou je misschien het beste zelf nog langs kunnen gaan.


Ja idd, was het al van plan. Ben verhuisd naar de andere kant van de stad dus kom er niet zo 123. Ik zal eens contact opnemen met een basisschoolvriendin die tot 3 jaar terug daar een pony heeft gehuurd. Misschien dat zij er nog rijdt. Die website is helaas nooit zo up tot date, staan nog steeds pony's op die allang dood/verkocht/weg zijn :')

Cum tacent, clamant.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 25 bezoekers