Paardenverhaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PaardStory
Berichten: 1
Geregistreerd: 14-09-17

Paardenverhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-17 21:44

Hoi, ik ben nieuw op bokt.nl. Zoals je waarschijnlijk al in de titel hebt gelezen schrijf ik verhalen over paarden. Maar speciaal voor oudere meiden dus rond 15/16. Ik vond het vroeger zelf altijd jammer dat de meeste paardenboeken tot 13 jaar gaan. Dus vandaar dat ik op dit idee kwam. Ik publiceer deze verhalen op de site Wattpad en nu dus ook een klein stukje op bokt om jullie een idee te geven wat ik schrijf.

De hoeven denderen over het zand van de grote binnenbak. Charlotte de Bruijn stuurde het grote witte paard onder haar naar de volgende hindernis. Het was een gevreesde hindernis onder de ruiters. Tot nu toe was het bijna niemand gelukt om er foutloos overheen te komen. Alleen de zeventienjarige Celeste van Ravenstein was het gelukt om een foutloze ronde te rijden. Haar paard Black Jack was pijlsnel en bleef altijd foutloos.

Charlotte wierp snel een blik op de grote klok. Als ze foutloos over de oxer zou komen, dan kon ze een goeie eindplaats behalen. Charlotte haalde diep adem. Ze stuurde Storm naar de oxer toe. Nu ze er vlak voor reed, zag hij er nog groter uit. Charlotte voelde dat het paard onder haar vaart begon te maken. Ze hield hem nog even in.

Pas bij de laatste twee galopsprongen moest ze voluit gaan. Charlotte telde in haar hoofd. Een..twee..een..twee
' Go!' Ze ging in de stijgbeugels staan en deed haar handen naar voren. Storm zette zich af. Ze vlogen over de blauwwitte balken van de oxer heen. Het publiek op de tribune keek gespannen toe.