Capelse manege

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Capelse manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 14:31

Hoihoi!

Door 'iets' wilde ik weg op mijn oude manege en ben ik naar de capelse gegaan. Daar ben ik nu 'ingeschreven' en moet nu wachten op een belletje van de eigenaresse als er plek is in de les van voorkeur.

Zijn er meer mensen die hier lessen of ervaringen willen delen? Mijn eerste menig was: groot. Groot en mooie paarden waarvan je bijna denkt dat het eigen pony's zijn. Geen half-dode manege paarden bijvoorbeeld.

Groetjess

Nynkefleur

Re: Capelse manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 16:58

Is Richard nog de eigenaar? Dat is de vorige eigenaar van manege hitland. Vond hem en zn team altijd heel aardig en goed voor de paarden. Verder geen ervaring met de lessen, wat ik alleen altijd een nadeel gevonden heb is dat er een pony en een paardenles is. Aangezien ik pony's ( d en e ) altijd het leukste vind.
En een nadeel is de wachtlijst dan.
Verder geen ervaring :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 17:16

Richard is inderdaad nog steeds de eigenaar.:j

Wat ik je adviseer is blijven bellen. Ik heb het ook al in je andere topic gezet, maar ik denk dat je die over het hoofd hebt gezien.
Dan weten ze daar dat je graag wilt, gemotiveerd bent en worden ze vanzelf wel gek van je. Dat ze je wel laten komen.
Het heeft mijn zus en ik toentertijd geholpen. We konden zo beginnen. Dat is wel jaren geleden, maar nee heb je. Ja kun je krijgen. ;)