En was even benieuwd hoeveel dat ongeveer bij jullie kost?
En voor hoeveel dagen
Hoor het graag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nissima schreef:Manege de Eenhoorn in Blokker (Hoorn NH) is wel duur (meer dan de bedragen die hier al genoemd worden). Je hebt dan praktisch je eigen paard, 7 dagen per week en het paard loopt niet meer mee in de lessen. Ik vond het zelf heel leuk om te doen maar achteraf gezien had ik dat geld veel beter kunnen sparen, dan had ik het paard allang gekocht kunnen hebben.
Bedoelde je de Eenhoorn in Blokker, of in Diemen?
Het beste is om gewoon te vragen bij de manege-eigenaar. In Blokker verschilt het namelijk ook per paard wat het kost.
GabyShyy schreef:Loes1996 schreef:Bij ons 455 voor 6 dagen (volledige lease) en ik dacht 233 voor 3 dagen
Die 455 euro is wel heel erg duur! Een eigen paard stallen kost hier 280 euro.
Nissima schreef:![]()
En ik vond mijn leasepaard al duur maar dat haalt het echt niet bij €800 per maand. Bij die manege moet je zo te zien ook nog een flexibele baan hebben of nog op school zitten, want je hebt het paard maar voor een dagdeel. Zouden er echt mensen zijn die dat doen?
genja schreef:800 euro per maand ?? Ik viel bijna van de bank. En dan ook nog maar 3 uurtjes op een dag ter beschikking en nog in de les mee lopen. Die paarden (en klanten) worden uitgebuit!!
Ben echt benieuwd wat voor mensen dit doen. Is toch niet op te brengen...