Voor 2017 zijn ik en een vriendin opzoek naar een leuke trektocht of een leerzame instructie week. Het zijn twee hele verschillende dingen, maar aangezien leuke en betaalbare trektochten lastig te vinden zijn willen we ook wel op een leerzame instructie week.

Voor de instructieweek zijn we opzoek naar een instructie week van een manege waar je ook naar toe kan gaan zonder eigenpaard (want die hebben wij beide niet). Het liefst (minimaal) 2x per dag rijden en les in dressuur en springen. Zelf zijn wij beide geen wedstrijd ruiters en hebben niet zo veel spring ervaring, maar een instructie week lijkt ons heel leuk en leerzaam!
Ik rij zo'n 8 jaar (of is het 9? Ik weet het eigenlijk niet precies

Mijn vriendin rijd 4 jaar op een manege, net als ik niet enorm veel dressuur ervaring en ook niet hoger gesprongen dan 50cm.
Ik ben tegen die tijd 15 en mijn vriendin 16.
Kwa trektochten/buitenrijkampen, ik ben een keer naar Domaine du menil geweest. Super leuk, maar helaas zijn ze naar zuid-frankrijk verhuisd en kan ik er niet meer heen. Verder ben ik ook al naar het peerdespul geweest, super leuk maar ik kan daar helaas niet heen. Ook naar het fjordenpaard geweest maar dat vond ik niet zo spetterend.
Ons buget is (het liefst) niet hoger dan 400,-. En de plek het liefst in en rondom gelderland
Wat ons wel aansprak waren de instructie weeken van Les cheveux en die van poelenburgh (als is die iets duurder dan 400). Iemand die hier geweest is?
Dus, is er iemand die leuke instructieweken voor ons weet?
Alvast bedankt.