Leuke manege omgeving den bosch voor volwassenen?

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marije1991

Leuke manege omgeving den bosch voor volwassenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-17 15:56

Hallo!

Ik zou graag weer ergens gaan paardrijden, maar ik weet niet zo goed waar.
Ik woon in Den Bosch en ik ben 25 jaar. Jarenlang rij ervaring maar nu in september met mn laatste bijrijdpaardje gestopt.
Ik ben nu op zoek naar een leuke kleinschalige manege met lessen van +- 6 tot 8 personen in de buurt van den bosch.
Ik heb een auto dus dorpen in de omgeving liggen in de mogelijkheid.
Zou het wel leuk vinden om te rijden met mensen die in ieder geval een beetje in mijn leeftijdscategorie ziiten.

Iemand tips voor een leuke manege hier in de buurt?

Wijsje

Re: Leuke manege omgeving den bosch voor volwassenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 16:05

Niet kleinschalig maar wel erg gezellig en netjes: Manege de Groote Wielen in Rosmalen. Goede paarden, prima instructie en veel volwassenen lessen.

Nouklax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:18

Manege het paardrijk in berlicum! Ik rijd er zelf, vind het een erg leuke manege met een gezellige sfeer, goede lessen, aardige medewerkers en natuurlijk leuke paarden!

Nouklax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:19

Nouklax schreef:
Manege het paardrijk in berlicum! Ik rijd er zelf, vind het een erg leuke manege met een gezellige sfeer, goede lessen, aardige medewerkers en natuurlijk leuke paarden!

Niet heel erg kleinschalig, maar ook niet groot.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 10:32

Het is wel een eindje rijden vanuit den Bosch.

Maar manege Satana in Erichem heeft hele leuke volwassenen groepen met diverse niveaus. Wel groepen van max 10 maar instructie die zelf op ZZL en Prix st George niveau rijden en leuke paarden die tm Z niveau kunnen lopen.

www.satana.nl

Marije1991 schreef:
Hallo!

Ik zou graag weer ergens gaan paardrijden, maar ik weet niet zo goed waar.
Ik woon in Den Bosch en ik ben 25 jaar. Jarenlang rij ervaring maar nu in september met mn laatste bijrijdpaardje gestopt.
Ik ben nu op zoek naar een leuke kleinschalige manege met lessen van +- 6 tot 8 personen in de buurt van den bosch.
Ik heb een auto dus dorpen in de omgeving liggen in de mogelijkheid.
Zou het wel leuk vinden om te rijden met mensen die in ieder geval een beetje in mijn leeftijdscategorie ziiten.

Iemand tips voor een leuke manege hier in de buurt?

Learning starts at the end of your comfortzone, don’t be afraid to step out of it!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 17:44

Nouklax schreef:

Precies!
Superfijne manege! Er wordt goed gekeken naar je niveau en leeftijd. In de zomer rijden we veel buiten, want hiernaast ligt een supermooi bos met geweldige ruiterpaden! Ook de sfeer is heel fijn en gezellig! We hebben van alle soorten paarden en pony's dus je hoeft niet bang te zijn dat er geen passende is :) Echt een aanrader!

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Marije1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-17 22:20

Bedankt voor de reacties, Erichem is voor mij wel iets te ver weg helaas.
Ik zal bij de grootte wielen en het paardrijk gaan kijken.

Als iemand nog andere opties heeft die voor mij passend zouden kunnen zijn zou ik het fijn vinden om deze ook te weten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie