Pony- of paardenkamp gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Scamander

Pony- of paardenkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-16 11:41

Hallo! :)
Voor in de zomer zoek ik een kamp om eens een keer iets anders te proberen. Ik heb een 'thuisbasis' (kamp in België, vlakbij Franse grens) waar ik al 16x op kamp ben geweest maar ik wil misschien voor de verandering iets anders proberen. Ik blijf daar op kamp gaan maar een keertje iets anders als extra is ook leuk.
Eerst was ik 't Reelaer crosskamp van plan maar dat vinden mijn ouders en ik helaas toch net wat te duur.

Ik kan een een eigen paard meenemen maar heb de voorkeur om dit niet te doen en op paarden van daar rijden omdat ik afwisseling erg leuk vind. Ik ben rond de tijd van het kamp 15 jaar en wil dan ook met leeftijdsgenoten zitten.

Ik zoek een kamp met de volgende punten:
- Bonte avond niet verplicht
- Springen en dan wel redelijke hoogte
- Niet duurder dan 350 euro
- 4 tot 7 dagen
- Per dag sowieso 2 uur rijden
- In de Benelux

Dat was denk ik wel het belangrijkste. :) Ik heb geen bodyprotector, kampen waar dit verplicht is wil ik alleen als er de mogelijkheid is om te huren.

Alvast bedankt!
Scamander
Laatst bijgewerkt door Scamander op 17-12-16 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Nora_lovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 11:47

Is Jan Dolfing iets?
dressuur en springlessen en volgens mij 300,-
Heb zelf geen ervaring maar hoor wel dat ze daar 'serieus' springen.

Sterre98

Re: Pony- of paardenkamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 11:51

Kijk eens naar de Treekhoeve! Crosskamp, is erg gaaf! Ben er nu 2x heen gegaan en wil graag nog voor een derde keer. Het is in Utrecht en 350 euro. Als je meer info wil geef maar een gil!

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-16 11:58

Jan Dolfing kan ik niet heel veel over vinden op de site dus als er iemand meer over wee zou dat fijn zijn.

Sterreke, weet je toevallig of je een bodyprotector kunt huren bij de Treekhoeve?

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 12:11

Is het per se nodig dat je een bodyprotector van de manege huurt? Is er niet iemand in je omgeving waar je er eentje van kunt lenen/huren?

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 12:31

De kans is heel groot dat ik hem van niemand kan lenen. Kan het altijd proberen maar zie de kans niet groot.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 13:48

Dat zou je dan kunnen proberen mocht je het perfecte kamp vinden met een bodyprotector-eis.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 13:52

En anders van sir Lancelot huren? Om uit te 'testen'.

Of een oproepje op facebook of Bokt?

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 19:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 12:52

Ik zou toch proberen je ouders over te halen haha, Reelaer is zo leuk! :) :)

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 13:01

Misschien is de Eekwal iets voor je? :)

xStreya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 13:33

Ik ben het eens met Nadja, bij de Eekwal heb ik een geweldig ponykamp gehad vorig jaar, en dit jaar mag ik zelfs 2 weken *\o/*

quintenvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 13:42

Ik ben zelf 2 jaar geleden naar ponykamp Ameland geweest en dat is echt een super leuk kamp. Het leukste kamp waar ik tot nu toe ben geweest ( in totaal 5 kampen). Je gaat heel veel buitenrijden (meestal een rit van 2/3 uur en een lange rit van 4/5 uur). Je rijdt ook 1 uur per dag in de bak, zonder zadel mag bijna altijd maar hoeft niet. Je gaat vooral carrousel rijden, voltige, spelletjes (die ook voor 15 jarigen leuk zijn). Je mag altijd naar de paarden toe, deze staan in het weiland achter het kampgebouw, nog geen minuut lopen. Er worden heel veel foto's gemaakt en bij mij was het altijd gezellig. Het kost volgensmij €350,- en het is het geld zeker waard :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 13:50

Ik ga ook mee met De eekwal!! 8 jaar lang geweest tot veel plezier. Helaas op een gegeven moment te oud en m'n ponykamp paard staat nu bij mij op stal }>