Begeleider worden Les Chevaux?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

esmeerenee

Begeleider worden Les Chevaux?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-16 23:57

Hoi allemaal!

Ik wil aanstaande zomer als vakantiewerk graag begeleidster worden bij een paardenkamp in Nederland of in het buitenland.
Nou heb ik op bokt een beetje rond zitten zoeken en er wordt veel over het kamp van les Chevaux verteld en hoe leuk het is, maar ik kan niks vinden vanuit het perspectief van de begeleiders. (of het ligt aan mij :') )
Natuurlijk gaat het erom dat de kinderen het het leukst hebben op ponykamp maar ik zou wel wat ervaringen willen horen van mensen die begeleider zijn geweest.

Is er iemand begeleider geweest tijdens een kamp bij les Chevaux? Wat was jullie ervaring qua paarden, leiding geven, slaapplek, activiteiten, het rijden etc?

Oh en mochten jullie ook leuke andere kampen weten hoor ik dat natuurlijk ook graag!

Groetjes :)

esmeerenee

Re: Begeleider worden Les Chevaux?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 16:46

Niemand?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 20:15

Zou eerder voor Gasselte gaan, meer afwisseling (ikzelf ben op kamp geweest bij beide) en de begeleiders bij Gasselte waren ook minder vaak heel moe, en er is ook voor begeleiders genoeg vrije tijd.

esmeerenee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 00:58

REnD schreef:
Zou eerder voor Gasselte gaan, meer afwisseling (ikzelf ben op kamp geweest bij beide) en de begeleiders bij Gasselte waren ook minder vaak heel moe, en er is ook voor begeleiders genoeg vrije tijd.

Dankjewel!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 02:22

Ik weet alleen dat Klein Oever altijd mensen zoekt. En ook mensen van buitenaf aan (willen) nemen :j

Verder geen ervaring mee!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 08:48

Ja Gasselte neemt ook van buiten en gunt dan ook nog wel gratis weidegang, stalling, en dus genoeg vrije tijd om je paard te rijden.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 09:18

Ik ben zelf altijd op ponykamp geweest bik manege Gasselte,en daarna ook een keer of vier als begeleider. Ik heb het altijd heel leuk gevonden! Er zijn veel dingen te doen waar je bij mee mag. Het is echt heel gezellig! Als je nog vragen hebt mag je wel een pb sturen!

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 20:11

Hoi
Ik ben al 2 jaar in de zomer op Les Chevaux wezen helpen!!
Ik vind het zo leuk daar dat ik er nu mijn stage loop en er intern ben van dinsdag tot zondag :)
Als je vragen hebt kan je me een pb sturen
Ik vind het een super leuke plek!