Meenemen op ponykamp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marit23

Meenemen op ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 21:39

Hoi allemaal!

Ik ga dit jaar 4 week ponykampen begeleiden :) maar ik heb geen idee wat en hoeveel ik moet meenemen..? Zijn er toevallig mensen die ook gaan begeleiden en ergens een lijstje met handige dingen om mee te nemen hebben staan? Of mensen die zelf op kamp gaan en handige tips hebben?

Ik weet dat er al topics zijn met inpaklijstjes, maar voor 4 week is toch wel anders dan voor 1 week kamp.. ;)

Arabier

Re: Meenemen op ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 19:44

alles wat bij die lijstjes staat keer 4 :+
nee, ik denk dat iedereen het leuk vind dat jij als leukste begeleidster iets lekekrs mee neemt O:) vind ik zelf altijd heel leuk als een begeleidster dat doet!
voor de rest gewoon heel veel kleding, deo, shampoo etc.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:15

Je bent vier weken achterelkaar van huis? Of ga in de weekenden naar huis?

Als je daar vier weken blijft, neem ik aan dat je tussendoor je spullen kunt wassen in een wasmachine?

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:37

Even goed doorvragen bij de eigenaren van het kamp..
Dat deed ik in de tijd dat ik kampen begeleidde.

Wisseldag bijvoorbeeld, heb je dan vrij als je meerdere weken blijft (is wel handig).

is er een wasmachine en droger aanwezig, op de kamplocatie of in het woonhuis van de eigenaar van het kamp.. Zo ja, mogen de mensen die meerdere weken blijven hun was draaien en/of de wasmachine gebruiken.

En waarschijnlijk kom je zo nog wel meer vragen tegen, waarop de antwoorden van kamp tot kamp verschillen.

als je kunt wassen:
2 lange broeken
2 rijbroeken
stuk of 3 korte broeken
ondergoed voor 2 weken (dan wordt het wasmachine probleem nooit nijpend en extra droge sokken is ook nooit weg).
2 warme truien
stuk of 10 oude shirts..
stuk of 4 nettere shirts (je wilt er ook wel eens wat leuker bijlopen)
stuk of 5 handdoeken (opnieuw dan is het wasmachine probleem niet zo nijpend).
rubberen laarzen
makkelijke gympen
stevigere stappers
gewoon een lekker paar schoenen.
rijlaarzen/schoenen

dat is zo'n beetje een basislijst als je meer dan 14 dagen gaat, op voorwaarde dat je een wasje kunt draaien

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:49

T-shirt en legging oid om in te slapen. Je zal er maar midden in de nacht uit moeten (kindje heimwee/nachtmerrie/loslopende pony), dan is soort van aangekleed zijn wel zo prettig.

Neem van je zeep/shampoo/tandpasta/etc. een volle verpakking mee, dan heb je zeker genoeg.

Hoe zit het met beddengoed? Bij slaapzak is 2 lakenzakken ook handig, kan je wassen zonder stress over op tijd droog.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 08:28

Maandverband.

Marit23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 21:45

Marie111 schreef:
Je bent vier weken achterelkaar van huis? Of ga in de weekenden naar huis?

Als je daar vier weken blijft, neem ik aan dat je tussendoor je spullen kunt wassen in een wasmachine?

Ik ben inderdaad 4 weken van huis. Ik kan niet naar huis, want zaterdag gaan de kinderen naar huis en daarna moeten we schoonmaken. Dan zondagochtend in de stallen werken en 's middags de nieuwe groep. Dus super hectisch.
Ik kan wel wassen, maar we hebben wel weinig vrije tijd. Waarschijnlijk moet ik tijd opeisen om te kunnen wassen. Dus ik neem sowieso veel mee, maar ik ben zo bang dat ik iets vergeet... vandaar dat ik om jullie hulp vraag. Het is mijn eerste keer, dus ik heb geen hoe het gaat als begeleider van een kamp.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 21:48

Wat leuk. Waar ga je dat doen dan??

Schrijf alles op wat je mee wilt nemen. Als het in. Je koffer/tas ligt vinl je het aan