Strandrit ponyhof, leuk?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

stroopkoek

Strandrit ponyhof, leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 19:04

Hoi bokkers!

In augustus gaan we met onze les groep op strandrit bij het ponyhof! Hier eventjes wat vragen wat zelf ben ik er nog nooit geweest :D

-Welke pony raden jullie aan?
-Welke begeleider raden jullie aan?

Wil graag ook jullie vedere ervaringen met het ponyhof wel weten! 8-)

Zoe_97

Re: Strandrit ponyhof, leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:10

ik vond het een erg leuke rit die ik daar heb gemaakt. Ik reed met max. paard had fijne gangen, maar was wel heel sterk en trok de hele tijd om in de pony voor mij zijn achterste te gaan lopen. Na de rit had ik dn ook pijnlijke handen om hem tegen te houden :p maar al bij al een toffe rit!

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 19:12

Het is inderdaad leuk om eens te doen!
Maar voor zover ik weet kan je bij 1 losse strandrit geen begeleider kiezen en ook geen pony of paard. Dat werd bij mij althans gewoon ingedeeld.

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 19:14

Jellybeans schreef:
Het is inderdaad leuk om eens te doen!
Maar voor zover ik weet kan je bij 1 losse strandrit geen begeleider kiezen en ook geen pony of paard. Dat werd bij mij althans gewoon ingedeeld.

Oke. Ik zelf ken daar een iemand genaamd Bente (de eigenaresse van mijn verzorgshet) :D We hebben gevraagd of zij ons kan begeleiden...

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:11

Hee nathalie! Echt heel jammer maar ik ben net die week naar huis om het NK studentenruiters te organiseren maaar dat wist je al :P Jammer dat dan ook onze terrorshet al weer thuis is anders had je op hem naar het strand gekund maar ik zoek wel een leuke pony voor je uit hoor :D

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 08:32

bente_sat schreef:
Hee nathalie! Echt heel jammer maar ik ben net die week naar huis om het NK studentenruiters te organiseren maaar dat wist je al :P Jammer dat dan ook onze terrorshet al weer thuis is anders had je op hem naar het strand gekund maar ik zoek wel een leuke pony voor je uit hoor :D

Haha inderdaad erg jammer dat de terrorshet en jij er dan niet zijn :)
Nou ja volgende beter!