Waterspelletjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Syd

Waterspelletjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 12:38

Hoii,

Het mooie weer staat weer voor de deur, ik moet dit weekend weer les geven en ben opzoek naar leuke waterspelletjes waar de pony's het dus niet zo warm van krijgen maar waar de leskinderen een hoop lol aan zullen beleven :D
Ik zou zeggen brand los! :Y)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:09

Ik verplaats dit topic van ED naar MA.

sardientje

Re: Waterspelletjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:14

ik volg! ik zou ook graag willen weten wat leuk is.
wat ik wel leuk zou vinden is bijvoorbeeld waterestafette te paard :D

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:40

misschien dat je een tuinslang aan de bak vast kan maken dat ze eronder door moeten rijden.
misschien een soort waterbak maken waar ze doorheen kunnen rijden of dat je een emmer met water hebt en je moet telkens het bekertje vullen. dan het parcours rijden en dat het water wat nog in je bekertje zit legen in de emmer aan de overkant. wie aan het eind het meeste water in de achterste emmer heeft zitten heeft gewonnen.

Syd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 16:53

BeSen schreef:
misschien dat je een tuinslang aan de bak vast kan maken dat ze eronder door moeten rijden.
misschien een soort waterbak maken waar ze doorheen kunnen rijden of dat je een emmer met water hebt en je moet telkens het bekertje vullen. dan het parcours rijden en dat het water wat nog in je bekertje zit legen in de emmer aan de overkant. wie aan het eind het meeste water in de achterste emmer heeft zitten heeft gewonnen.

Een waterbak hebben we helaas niet, en er 1 maken lijkt me vrij lastig :o
Een parcours met bekertjes water hebben we inderdaad al wel eens gedaan, maar in ieder geval bedankt voor het meedenken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 17:09

Tikkertje met water, de tikker heeft een bekertje water en dat moet hij over de gene die hij wilt tikken gooien. Kwestie van je bekertje stilhouden en goed mikken dus.

Syd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 19:47

Danique schreef:
Tikkertje met water, de tikker heeft een bekertje water en dat moet hij over de gene die hij wilt tikken gooien. Kwestie van je bekertje stilhouden en goed mikken dus.

Dat is inderdaad een leuk idee, nu nog hopen dat de pony's dat ook leuk vinden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 19:54

Goeie schriktraining :D

Syd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-16 15:24

Danique schreef:
Goeie schriktraining :D

Dat zeker :')

Marit_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 16:05

Je kan eventueel ook een kuil graven, niet per se diep maar wel groot, daar dan een zeil overheen leggen en dan daar water op doen. Heb alleen geen idee wat je dan voor spelletje kan doen :p