Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ook wel in voor wat tutten, voetjes wassen of een wandelingetje. Je hebt er wel een staan die er niet zo van is, maar daar staat het ook netjes op de box.

, inmiddels ben ik er al 4 jaar niet meer geweest denk ik.
Daarna ging ook altijd de rest van de groep. Vrijwel de hele zomer lang, tenzij de groep er geen zin in had. Mijn ervaringen met Berestein zijn altijd goed geweest, maar ik ben er al zo'n 4 jaar niet geweest dus kan niet 100% zeker zeggen hoe het er nu is natuurlijk

1e keer 'schrok' paard van een paard achter hem dat een bok gaf (prachtig excuus om te gaan rennen, natuurlijk). Het rennen was niet het probleem, de haakse bocht die daar achteraan kwam echter wel
. 2e x had paard volgens mij ontdekt dat dit wel een leuk spelletje was, toen ben ik niet echt gevallen maar meer zeer onelegant afgestapt
DeWit1980 schreef:Je zou ook kunnen overwegen om bij de Eendenkooi te gaan kijken aan de rand van het Zuiderpark. Rijden af en toe buiten. In de lessen rijd je voor jezelf. De paarden stonden er toen ik daar 10 jaar geleden reed echt netjes en vrolijk bij.
Ik weet precies waar je nu rijdt, daar ben ik na mijn vorige stop en verhuizing ook weer begonnen met rijden en precies om de door jouw genoemde redenen vertrokken. Inmiddels durf ik niet meer te rijden, o.a. door een val van een paard, dat heeft me vorig jaar een nieuwe heup opgeleverd.
Ben gisteren wezen kijken bij de Eendenkooi, en dat zag er echt top uit!
. Werd ook zeer netjes ontvangen, rondleiding gehad (alhoewel er op een stal met 10 paarden niet veel rond te leiden valt, maar bij RR werd ik alleen meegenomen naar de kantine en bij Berenstein hadden ze volgens mij niet eens door dat er iemand rondliep die niet bekend was
dus dit vond ik al heel wat
). Paarden zagen er top uit, en het hele idee van 'je komt hier niet alleen een uurtje rijden en tabee, maar er wordt ook daadwerkelijk wat van je verwacht' spreekt me heel erg aan. Les afgesproken voor volgende week, en ik heb er nu al zin in