ponykamp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arabier

ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 23:28

aangezien ik me vorige zomer nogal verveelde,
zoek ik nu een ponskamp
ik ben 13 jaar en ik rijd 5 jaar, 3x per week, ik zoek dus wel een beetje een gevorderd kamp
dit moet erin zitten
-op een zandvlakte/langs het strand in rengalop
-een eigen vaste pony voor n week
-geen beginners en dat je dan in groepen word gedeeld
-het moet geen andere evenementen hebben dan paardrijedn (dus niet dat je ook gaat basketballen ofzo ;) wel een ander grappig spel in de avond ofzo)
-het moet 10+ zijn (bijv. ponykamp ameland, is 11+)

als je iets weet zou t fijn zijn! dANKJEWELLL!! <3

jorieke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 23:39

misschien is de stal het reelaer wat voor je en dan de crossweek is vanaf 12 jaar, je hebt een vaste pony voor de week en nog wat dingen maar weet niet precies wat er nog meer is maar dit is de site http://www.reelaer.nl en naar wat zoeken kwam ik ook nog les chevaux tegen daar is geen minimum leeftijd maar daar worden wel 2 groepen gemaakt ook op leefttijd http://leschevaux.nl/ponykampen/belevingsweek/ en je hebt nog wel meer kampen maar deze heb net gevonden

Marie111

Re: ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 16:06

Jodhi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 16:16

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:23

Hee!
Ik denk dat ruitervakantie Les Olivettes iets voor jou is! In de Ardennen. Het is een groep voor 13 jaar en ouder, elke dag een gave rit door de heuvels van de Ardennen. En 1 dag zelfs een dagtocht waarbij we overnachten in het bos. Heb je interesse of wil je foto's en films zien? Stuur me een Pb!

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:00

Stal 't reelaer zou inderdaad iets voor jou kunnen zijn! Het crosskamp biedt genoeg uitdaging voor een meer gevorderde ruiter. Eventueel zou je ook kunnen kijken of je op trektocht mag (ondanks je leeftijd).
Crosswei, veel springen een buitenrit en een eigen pony voor de hele week! Wil je over een van de twee meer weten kan je kijken op www.reelaer.nl of mij een pb sturen