Nooit van mij :(

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lottemalou

Nooit van mij :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 15:23

Hoi,
ik kom eigenlijk een beetje mijn hart uitluchten hier Het zit dus zo:
Ik rij op een manege waar 1 paard staat waar ik een hele goede band mee heb gekregen. Ik ben eigenlijk zowat de enige die hem leuk vind en je kan duidelijk zien dat hij het niet naar zijn zin heeft op stal.

Ik kan zo slecht aanzien hoe hij steeds slomer wordt en minder vrolijk. Ik wil hem al zo lang kopen maar zo als altijd hebben we te weinig geld. Ik respecteer dat en vraag ook niet door omdat ik weet dat het nou eenmaal niet mogelijk is om op water en brood te gaan leven.

Ik weet echt niet zo goed wat ik ermee moet want het is zo'n leuk en geweldig paard.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 15:36

Is (volledig) leasen niet wat? Kost véél minder dan daadwerkelijk een paard hebben, maar dan ben jij (vaak) de enige die erop rijd en dan heb je meer te zeggen over het paard, over bv weidegang, zadels, training e.d.

Als dat geen optie is, aankaarten bij de manege-eigenaar? Dat het paard duidelijk niet meer op zn plek is en zo....?

Is het bij het paard meer een kwestie van niet leuk vinden, het vele op stal staan, het rijden, of iets medisch? Want dan zou je in principe zelf ook nog wel wat kunnen doen met wat overleg met de eigenaar :D (behalve bij het medische dan)

pien_2010

Re: Nooit van mij :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 15:45

ED → MA

Reusje_xx

Re: Nooit van mij :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 15:49

Ik herken dit heel erg... Heb verder geen tips, maar ik weet hoe het voelt.
Het leasen van de reactie hierboven zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn, als de manege dat ook wilt.