Weg gaan of toch maar blijven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Tessaa

Weg gaan of toch maar blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 22:01

Hoihoi,

Ik zit met een probleem.
Ik rij al 8 jaar met plezier op de manege bij ons in de buurt, helaas is dit de laatste tijd behoorlijk aan het veranderen. Zoal ik eerst wel zorgde dat ik op dinsdag naar school ging (als ik ziek was) zodat ik paardrijden niet af hoefde te zeggen, vind ik het nu niet eens meer zo erg om een keer te missen..
Dit doordat er een aantal veranderingen zijn geweest (als je het wilt weten, stuur even een pb).

Sinds kort is er ook nog een andere manege geopend in de buurt waar ik morgen een proefles ga rijden met mijn zusje. Om te kijken of het daar wel is wat er altijd is geweest op de manege.
Dit is een wat kleinere manege met minder paarden en minder mensen in 1 les.

Nu begin ik ook te twijfelen hoe leuk ik het rijden daadwerkelijk nog vind, ik weet niet dat dat komt door de veranderingen op de manege of dat ik het echt niet meer leuk begin te vinden -O-

Wat zouden jullie doen?
Sorry als het onduidelijk.. maar ik weet het gewoon niet zo goed.

x

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: Weg gaan of toch maar blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 22:04

Kijk even rustig hoe het op die andere manege is. Vind je het daar ook niks? Dan stop je toch een poosje... En merk je vanzelf of je het gaat missen.
Succes!

deWolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 22:06

Hoi! Ik zou gewoon afwachten hoe je de proefles op de andere manege vindt. Sowieso vind minder mensen in éen les een positief iets, dan kan je beter worden begeleid.