Ik moet een evenement op een manege organiseren ! Ik dacht aan: Spelletjes in de bak: Nepeirace, koekhappen, ponystoelendans en estafette Pony versieren en zelf verkleden (mooiste wint een prijsje) En er worden de hele dag door foto's gemaakt.1 Weten jullie nog iets leuks erbij of een heel ander idee? Ik wil graag zoveel mogelijk ideeën krijgen zodat het een super evenement word ! Ook als jullie nog een goedkoop of zelfs gratis dingen weten zoals een schminker etc.
Ik heb vorige maand met mijn klas ook een evenement moeten organiseren op een manege. Wij hadden de kinderen in 2 groepen verdeeld, de eerste groep kreeg eerst een poets en opzadel cursus en de 2e groep ging een pony pimpen. Daarna kregen ze limonade met wat lekkers, daarna gingen ze in de bak een parcourtje afleggen, sla lommen, en balkjes draven wie het eerst aan de oven kant was had gewonnen
Wel werd dit evenement gegeven aan de wat jongere manege kindjes die nog niet langer dan een jaar op paardrijden zaten, dan is zo'n poets en zadel cursus heel leuk!
Succes
TurdusMerula
Geplaatst: 10-02-16 15:52
Heb je al wat leuks verzonnen?
Als je bij mij in de buurt woont wil ik je wel helpen!
horserider22
Geplaatst: 10-02-16 16:02
Naast iemand die de hele dag foto's maakt zou je misschien ook mini fotoshoots kunnen doen met de kinderen en hun lievelingspony. Als het hier in de buurt is zou ik misschien ook wel kunnen fotograferen (ben een hobbyfotograaf). Anders zou je misschien ook iets kunnen regelen om te knutselen voor de kleine kinderen, zoals een hoefijzer versieren.