manege Pentrop, ervaringen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LisaHorse1

manege Pentrop, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-15 20:49

Hoihoi! *\o/* Ik ben een beginnende ruiter en zit er over na te denken om naar manege Pentrop te gaan in Hengelo. Wordt ik hier goed opgevangen als beginner met een beetje ervaring? Heeft iemand ervaring? :)
En mag je ook van te voren je pony zelf poetsen en opzadelen enzo en heb je een beetje een vaste pony? /3 Wie kan mij helpen? Alvast heel erg bedankt! Priveberichten ook welkom.

Liefs Lisa .

shirleyp
Blogger

Re: manege Pentrop, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 21:08

Heb er heeeeeel lang geleden gereden, dus heb niet heel actuele info voor je. Volgens mij een prima manege, maar hoor betere verhalen over het Hulsbeek. Als ik de vraag krijg verwijs ik altijd naar het Hulsbeek (Twents ruitercentrum).

LisaHorse1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-15 21:12

@shirleyp Dankjewel! Ik stuur je even een pb. Xx

Sirocco12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 21:30

Ik heb er ook heeeel lang geleden gereden. Ik heb daar geleerd te rijden en toen was dat in ieder geval wel oke. Je had geen vast paard, en opzadelen en poetsen mocht je zelf doen. Wel was het toen nog een handelsstal en gingen de leuke nieuwe paarden vaak ook weer snel weg. Maar nogmaals, weet niet precies hoe het nu zit.

Ik heb inderdaad goede verhalen gehoord over het Hulsbeek en ook wel over Horstlinde. En ik vind manege Snorrewind in Markelo echt heel goed, maar dat is vanaf Hengelo nog een eindje...

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 22:03

Ik verplaats dit topic van ED naar MA, daarnaast heb ik een schopje verwijderd. Dit is niet toegestaan op korte tijd na het openen van een topic.

LisaHorse1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 10:32

Sirocco12 schreef:
Ik heb er ook heeeel lang geleden gereden. Ik heb daar geleerd te rijden en toen was dat in ieder geval wel oke. Je had geen vast paard, en opzadelen en poetsen mocht je zelf doen. Wel was het toen nog een handelsstal en gingen de leuke nieuwe paarden vaak ook weer snel weg. Maar nogmaals, weet niet precies hoe het nu zit.

Ik heb inderdaad goede verhalen gehoord over het Hulsbeek en ook wel over Horstlinde. En ik vind manege Snorrewind in Markelo echt heel goed, maar dat is vanaf Hengelo nog een eindje...

Oke dankjewel!!