Ik heb er 7 jaar gereden! Ik ben er eigenlijk gestopt omdat ik ten eerste niet veel meer leerde en nooit op de leuke paarden werd gezet en ten tweede begon de eigenaresse ook steeds vervelender te doen .
Ik heb er zeker een leuke tijd gehad en zou het ook wel aanbevelen als je van gezelligheid houdt in de les en geen ambitie hebt om hoger in de paardensport te komen
Ik heb ernaast gestaan op een stal. Wat mij positief opviel is dat ze geregeld lekker het bos in gaan en ook leuke dingen organiseren voor hun lesklanten. Gewoon eens gaan kijken en eventueel een proefles meerijden.
Stephanie_M
Geplaatst: 08-12-15 09:32
Ik heb er jaren geleden ook gereden. Heb niks met de eigenaren en vond de lessen veel te vol.
Ook gereden, heel lang geleden. Ik ben er vooral gaan rijden omdat we in de zomermaanden met onze lesgroep lekker het bos in mochten. En we hadden een leuke instructrice. Toen zij weg ging werd het niveau van de lessen ook steeds minder.
Cinnepin
Geplaatst: 11-12-15 13:39
SusanH schreef:
Ook gereden, heel lang geleden. Ik ben er vooral gaan rijden omdat we in de zomermaanden met onze lesgroep lekker het bos in mochten. En we hadden een leuke instructrice. Toen zij weg ging werd het niveau van de lessen ook steeds minder.
Van wie heb je les gehad?
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 12-12-15 13:43
Ze heette volgens mij Marjolein maar dat weet ik niet meer zeker. Daarna hebben we nog een tijdje les gehad van een andere instructrice die ook fijn les gaf, maar die was heel snel weg helaas.
Ah ok Ik heb les gehad van instrctrises die er nog voor haar waren. En af en toe in de les bij haar met een pension pony.
Kiskis
Geplaatst: 31-08-16 23:35
Oude topic maar hier onze ervaring:
Ronduit slecht! Lessen slecht, begeleiding op stal ontbreekt, eigenaren zeer onvriendelijk, pony s/paarden staan er slecht bij,(arme beestjes lopen er met stramme benen),ontzettend vieze stallen, tuig sterk verouderd en veel zelfs deels gescheurd!! Enz enz. Kom zelf uit de sport en weet waar ik het over heb en heb mijn dochter er vrij direct weggehaald(en met mij velen anderen). Waar ze nu rijdt is het toppie!(is dan ook wel 5 sterren maar de prijs voor een les is hetzelfde!!). Ik zeg: Ga voor een goede manege met goed opgeleid personeel,waar veiligheid hoog op het lijstje staat,blije gezonde pony's en paarden op maat van je kind(of jezelf) zodat iedereen kan ervaren hoe leuk deze sport is!