Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
abelmijnshet schreef:Onee! Wat nu! Is het nou wel of niet goed @liekec @sterreke98 @lucy_121
LiannePuthzy schreef:Heb een eigen paard die eventueel mee kan?
Dan paard&ruiter instructieweken, ik heb toen 3x gesprongen (2x les 1x oefenparcours) bij oefenparcours mogelijk je zelf de hoogte bepalen, en bij les waren er 2 groepen 1 die bleef laag (volgensmij iets van 60 a 70 cm) en 1 hoog (oogsten sprong was 1.10 ik sprong met die groep mee)
Ok veel andere activiteiten met en zonder paard
squirrel schreef:Het Lamoen in Markelo is super leuk!
Trektocht en ponykamp hebben ze er. Allebei van maandag tot vrijdag.
http://www.hetlamoen.nl
abelmijnshet schreef:LiannePuthzy schreef:Heb een eigen paard die eventueel mee kan?
Dan paard&ruiter instructieweken, ik heb toen 3x gesprongen (2x les 1x oefenparcours) bij oefenparcours mogelijk je zelf de hoogte bepalen, en bij les waren er 2 groepen 1 die bleef laag (volgensmij iets van 60 a 70 cm) en 1 hoog (oogsten sprong was 1.10 ik sprong met die groep mee)
Ok veel andere activiteiten met en zonder paard
Ben helaas niet in het bezit van een eigen paard alleen een dikke shet
Oekie02 schreef:Ik ben vorig jaar ook naar het crosskamp van reelaer geweest en ga dit jaar zeker weer! Het was heel gezellig en ze hadden leuke pony's. Je maakt 1 buitenrit en voor de rest spring je elke dag. Tijdens de buitenrit ook stukjes lekker crossen. Zeker aan te raden dus!
i_love_bella schreef:de eerste dag gingen we rondje voorstellen en wat voor pony's je leuk vindt. Dan mocht je even rijden op een pony en kijken of die leuk is. Toen reed ik op Helsinki. Jammer genoeg reed die mee met ponykamp maar toe ging ik op lucky luke. Ook heel lief. Maandag hadden we politie training en gingen we een avondster doen op het terrein. Dinsdag gingen we de crosswei in en op spooktocht. Woensdag buitenrij training. Donderdag caprili rijden, dat is dressuur proef met sprongen. Toen deden we met crosskamp ook een springwedstrijd en een hengstenkeuring achtig iets. Vrijdag gingen we op buitenrit van 2,5 uur en het beauty spel. Klinkt kinderachtig maar et is echt grappigOekie02 schreef:Ik ben vorig jaar ook naar het crosskamp van reelaer geweest en ga dit jaar zeker weer! Het was heel gezellig en ze hadden leuke pony's. Je maakt 1 buitenrit en voor de rest spring je elke dag. Tijdens de buitenrit ook stukjes lekker crossen. Zeker aan te raden dus!
ik ga waarschijnlijk ook dit jaar op crosskamp bij 't reelaer, maar wat doe je eigenlijk nog meer dan het crossen? en op wie reed jij vorig jaar?
. Dus elke dag behalve eerste dag en buitenrit gesprongen. Oja we gingen elke dag dat we gingen springen in de crosswei maar een keer daar echt een uur. En bij die caprili proef deden we ook een cross wedstrijd. Ik ben vast wel iets vergeten maar ik weet nii wat
maar hoe vaak rijd je eigenlijk op een dag? en is de buitenrit leuk? wat is eigenlijk avondster en het beauty spel? zijn lucky luke en helsinki niet heel klein, want dat lijkt wel op de foto?