Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Brenvree schreef:Hoi! Ik heb hele goede ervaringen met Stal Deb in Winterswijk. Kleinschalig, gezellig, neemt de tijd voor je, heeft leuke paarden staan. En ze is gewend mensen te begeleiden bij het paardrijden, maakt niet uit welk niveau. Ze heeft ook een site, kun je een impressie zien.
QuintyKelly schreef:Diekshuus zit denk ik het dichtsbij Ulft, staat bekend als een goede manege met goed verzorgde pony's. Manege de Achterhoek raad ik af, prachtige manege maar groepen zijn groot en weinig individuele aandacht als er groepslessen genomen worden.
Sonja schreef:Is westernrijden niet leuk voor je vriend? Gewoon lekker in spijkerbroek, een wat mannigere stijl...
Laja Schuurs van Stichting Westernriding Achterhoek kan vast een leuke introductie geven. Google even op SWRA, ik weet niet precies waar ze nu gevestigd is.
Islien schreef:Zutphen is iets meer als een halfuurtje rijden maar klinkt idd goed!
Deze les wil ik wel eerst eenmalig doen om te kijken wat ie er van vind en dan het liefst samen .. zouden hun hier paarden/lessen voor beschikbaar stellen?