Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mala26 schreef:Bespreek het even met je instructie. Maar probeer met losrijden al veel overgangen te rijden en veel voltes en gebroken lijnen. Dat hij constant op jou moet letten en dus geen tijd heeft om gras te gaan eten of wat dan ook.
Dus niet 1 overgang in een rondje maar rij 10 overgangen in 1 rondje door de bak heen, hou hem bezig.
na het inrijden moest ik dus mijn proefje rijden, en inmiddels was de mooie vlecht ook al uitgevallen... (en oja, alledrie mijn knoopjes van mijn jasje waren bij het opstappen ook afgevallen...
) eenmaal in de bak was de ramp uitgebroken, en wou ik op een geef moment stoppen, en dat gebeurde ook... even later kam er iemand naar mij toe om te zeggen dat ik ook op een andere pony mocht, en dat ging prima! proef gehaald met 217 punten! 3e geworden! kreeg complimentenn omdat ik op een pony zat die naar jou gevoel luisterde, (iedere pony doet dat wel, maar zij echt EXTREEM!!) en ik nogal verdrietig was, dat ik haar toch rustig hield ( en mezelf
) terwijl ze de vorige dag bij de spring clinic onrustig en schrikachtig was
nou, dag!!
MariskaDream schreef:Vragen of je een paar privé lessen kunt krijgen . Jij de instructeur en je wedstrijd paard. Dat heb ik gehad en het heeft geholpen. En ik reed ook op ongeveer een paard dat jij nu beschrijft.