Bosmanege uit bakkeveen pony!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Janniekjee

Bosmanege uit bakkeveen pony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 09:56

Haii :wave: ik heb een hele lieve shetlanderLotje (verzorg) Lotje komt van de bos manege uit bakkeveen het is een witte shetland merrie van ongeveer 20. Ik wou vragen of iemand van jullie weet wie ze is en als iemand wat meer info heeft over Lotje bijv. Werd er met haar gesprongen ? Was ze braaf? Had ze ook iets gehad ? Enzo voort enzovoort (: Alvast bedankt!

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 10:43

Ja ik ken lotje ook :D grappig ponytje is het !

Janniekjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 22:50

Leuuk heb je dr ook wat mee gedaan?

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 00:22

Ik ken Lotje van jaren geleden. Nog bij de vorige eigenaren van de bosmanege. Mijn bonusdochter heb ik daar nog op leren rijden. Lotje werd toen vooral gebruikt voor kinderen die met hun ouders in het bos gingen wandelen. Heb je nog een foto van haar nu? Ik miste haar al op de Bosmanege. Mijn beide dochters lessen er nu. Sommige pony's ken ik nog maar Lotje is foetsie.

Janniekjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-15 17:50

Pendrag schreef:
Ik ken Lotje van jaren geleden. Nog bij de vorige eigenaren van de bosmanege. Mijn bonusdochter heb ik daar nog op leren rijden. Lotje werd toen vooral gebruikt voor kinderen die met hun ouders in het bos gingen wandelen. Heb je nog een foto van haar nu? Ik miste haar al op de Bosmanege. Mijn beide dochters lessen er nu. Sommige pony's ken ik nog maar Lotje is foetsie.

Ow wat leuk om te horen , was ze toen leuk met bosritten en verkeerd mak ? Ik heb nu geen foto wand ik weet niet hoe ik die moet plaatsen ik plaat over morgen wel een (:

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 08:43

Janniekjee schreef:
Pendrag schreef:

Ow wat leuk om te horen , was ze toen leuk met bosritten en verkeerd mak ? Ik heb nu geen foto wand ik weet niet hoe ik die moet plaatsen ik plaat over morgen wel een (:

Lotje was een echte Shetlander. Onverstoorbaar en eigenwijs. Ze liet zich heerlijk knuffelen door alle kinderen. Verkeersmak weet ik niet. De bosmanege ligt in het bos dus daar kwam ze geen verkeer tegen.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 08:48

Ik ken Lotje niet, maar de bosmanege wel haha mijn broer rijdt daar nu in de mannenles :=

Leuk dat je wel al meer info gekregen hebt en dat mensen haar herkennen! :D

Janniekjee

Re: Bosmanege uit bakkeveen pony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 14:01

leuk om te horen ze is dan geen aspat veranderd ze is nog steeds eigenwijs onverstoorbaar en een echte 5

Reinoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 13:59

Ik ken Lotje ook!
Heb wel een paar foto's van haar maar het lukt me niet om ze hier te plaatsen..