Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lauriluchies schreef:waarschijnlijk is heg ook fnrs proeven maar zeker weet ik het nietIk denk dat je gewoon wedstrijden gaat rijden via de FNRS. Dat zijn F proeven volgens mij. Die kun je vast en zeker op internet vinden.
Als je via de KNHS wedstrijden gaat rijden moet je lid zijn van een rijvereniging die lid is van de KNHS, en moet je een startpas aanvragen. Met een startpas kun je met 1 paard starten, als combinatie. Maar zoals ik hierboven al zei, ik denk dat je bij de FNRS wedstrijden gaat rijden.
Bzoem schreef:Bij welke manege rijd je nu? Misschien is het makkelijk op te zoeken of rijd er een andere bokker.
Als je FNRS proeven gaat rijden dan is het afhankelijk van je ervaring/niveau waar je mag instromen. Dat kan alleen je nieuwe instructie bepalen.
Bzoem schreef:Wat ik zo zie is dat het geen fnrs manege is en dus geen f proefjes doet.
Wel onderling en knhs.
Maar knhs kan je alleen starten met een vast paard en dus een startkaart aanvragen (en een paard mogen gebruiken).
Ik denk dat je dus onderling wedstrijden gaat rijden, maar ik heb geen idee welke proeven ze daarvoor gebruiken.
Of wat de regels daarvoor zijn qua outfit etc.