Instructieweek Poelenburgh 26 Juli t/m 1 Augustus 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silkwood

Instructieweek Poelenburgh 26 Juli t/m 1 Augustus 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 16:39

Hi allemaal,

ik ga dit jaar voor het eerst naar de instructieweek bij Poelenburgh. Ik ben er nog nooit eerder geweest, maar ik heb gehoord dat het erg leuk en professioneel is! Ik ga van 26 Juli t/m 1 Augustus samen met mijn vriendin van 12 (Ik ben 13).

Zijn er nog meer mensen die naar de instructieweek gaan op die datum?!
Informatie over de pony's zijn ook altijd welkom, mijn smaak valt op: Werkwillig, beetje vlot, wendbaar, beetje ervaring in Dressuur en Springen en natuurlijk een leuk karakter! Pony of paard maakt mijn niet uit! *\o/*

Silkwood

Re: Instructieweek Poelenburgh 26 Juli t/m 1 Augustus 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 16:39

Niemand?

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 07:44

?

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 16:43

Is er echt niemand die dezelfde week gaat als mij, of iets kan vertellen over de paarden en pony's daar??!

Plover232

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 13:09

hey ik ben er vorig jaar geweest en vond het opzig best wel leuk. maar eerste les ging een beetje verkeerd... had niet gehoord welk paard trapte en heel toevallig reed ik naast hem.ik vloog er toen af en werd alleen maar op van de makkelijke gezet. verder was het wel gezellig met de mensen. maar je moet jezelf wel een beetje kunnen vermaken. de pony's en paarden zijn wel oke je hebt veel verschillende dus er is altijd wel eentje die bij je past. ik hoop dat jouw eerste les beter gaat en je er een top week van maakt. ps eten is een beetje vies gelukkig 2 dagen wel lekker. maar bestel maar geen pizza want dan worden ze echt pist #heb er ervaring mee# *\%/* /3 _/-\o_ +:)+

Plover232

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 13:10

oja de paarden vooral willen wel gaan zakken/nageven dus daar kan je lekker mee werken zodra je ze door hebt.

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 06:07

Plover232 schreef:
oja de paarden vooral willen wel gaan zakken/nageven dus daar kan je lekker mee werken zodra je ze door hebt.

Dat klinkt erg leuk! Wat goed dat ze dat kunnen, ik rijd heel anders nageeflijk op de slechte manier zegmaar en nu kan ik het goed leren!

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 06:08

Plover232 schreef:
hey ik ben er vorig jaar geweest en vond het opzig best wel leuk. maar eerste les ging een beetje verkeerd... had niet gehoord welk paard trapte en heel toevallig reed ik naast hem.ik vloog er toen af en werd alleen maar op van de makkelijke gezet. verder was het wel gezellig met de mensen. maar je moet jezelf wel een beetje kunnen vermaken. de pony's en paarden zijn wel oke je hebt veel verschillende dus er is altijd wel eentje die bij je past. ik hoop dat jouw eerste les beter gaat en je er een top week van maakt. ps eten is een beetje vies gelukkig 2 dagen wel lekker. maar bestel maar geen pizza want dan worden ze echt pist #heb er ervaring mee# *\%/* /3 _/-\o_ +:)+

Oh dat is jammer zeg! Ik hoop dat het eten wel een beetje lekker is... ik walg van groente! :r

Plover232

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 16:28

gabixcoen schreef:
Plover232 schreef:

Oh dat is jammer zeg! Ik hoop dat het eten wel een beetje lekker is... ik walg van groente! :r

hahaha ja maar je mag zelf bepalen wat je wil dus als je geen groente wil neem je geen groentes. gelukkig eet je 2/3 keer lekker dus de rest van de dagen kan je veel snoepen :D

Plover232

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 16:29

ik vind de instructie week leuker dan de normale ponykamp. want in de instructie week heb je een kleinere groep en leer je meer.

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 18:49

Plover232 schreef:
ik vind de instructie week leuker dan de normale ponykamp. want in de instructie week heb je een kleinere groep en leer je meer.

Oh wat goed om te horen bedankt, dat is nou precies wat ik wilde in een ponykamp!! _/-\o_

Plover232 schreef:
gabixcoen schreef:

hahaha ja maar je mag zelf bepalen wat je wil dus als je geen groente wil neem je geen groentes. gelukkig eet je 2/3 keer lekker dus de rest van de dagen kan je veel snoepen :D

Oh mooi dat is beter, ik ga natuurlijk wel wat groente eten, maar ik wil wel het merendeel lekker eten hoor! Haha

Quincyindian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 09:41

Ik ga als goed is ook heen!

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-15 22:24

Oh super leuk dat zijn er dan al een paar! *\%/*

RoosZDKSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 01:30

Hey,
Dit is de meest late reactie ooit,
Maar ik kwam dit topic toevallig tegen en ik ben vorig jaar ook 26 juli t/m 1 augustus op instructieweek gegaan bij poelenburgh :D