Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Qoso schreef:Op de utrechste heuvelrug misschien? Daar in de buurt hebben ze vast wel maneges
Zelf reed ik op Zilfia's Hoeve wel eens buitenritten(aan de rand van houten)maar dan moet je volgens mij wel minimaal f5 en A springen rijden. Maar ze hebben het alleen in de zomer, dus het is niet altijd mogelijk
lora22 schreef:manege Heemskerk is denk ik te ver weg? Ik heb daar zelf 3 leuke buitenritjes gemaakt, 2 door het bos 1 over het strand. Ik vond het daar fijn dat er geen begeleiding mee hoeft als er iemand ouder is als 18 mee gaat, alleen ik vond de stallen toch wel wat minder...
greetgibo13 schreef:lora22 schreef:manege Heemskerk is denk ik te ver weg? Ik heb daar zelf 3 leuke buitenritjes gemaakt, 2 door het bos 1 over het strand. Ik vond het daar fijn dat er geen begeleiding mee hoeft als er iemand ouder is als 18 mee gaat, alleen ik vond de stallen toch wel wat minder...
manege heemskerk is sinds 1 april overgenomen, sinds 1 april mogen er geen paarden meer zonder begeleiding weg. en zijn ze met grote veranderingen bezig zoals je zelf als opnoemde de stallen.