Ik mag van mijn moeder voor pasen een uurtje lessen. Alleen welke manege is leuk? Heb ervaring bij Manege Castellum maar wil graag kijken bij andere manege's. Wie weet een leuke manege in de buurt van Nieuwegein?
Ooh ja Zilfiashoeve heb ik ook gereden maar na het overlijden van mn favoriete maatje daar kom ik er niet meer ( Heeft redenen ook voor me zelf )
Weet niet of het hier goed staat, Zo niet excuses
Hanmar
Geplaatst: 05-04-15 17:08
Dit staat hier niet helemaal goed, maar ik ga hem voor je verplaatsen.
Manege Rijnenburg in Nieuwegein Manege de Volte in IJsselstein Ik heb zelf op Zilfia's Hoeve gereden, met de andere stallen heb ik dus geen ervaring, maar je geeft zelf al aan dat je niet meer naar Zilfia's Hoeve gaat.
Manege t hoogt is door mensen overgenomen die ik ook ken, zit er wel aan te denken keer bij hun te rijden maar dacht misschien zijn er meer.
Rijnenburg vindt ik geen gezellige manege ( Sorry voor de mensen die het wel vinden ) Zilfiashoeve heb ik herinneringen aan vanwege mijn favoriete pony die helaas is ingeslapen ( Blijft wel een toffe manege hoor )
Vandaag ga ik denk ik even kijken op hun feestelijke dag. Gister al even geweest en eerste indruk was goed
elenaMM77
Geplaatst: 12-04-15 09:30
als het een enkel uurtje is..
dan zou ik persoonlijk zoeken naar een manege/bedrijf waar je een lekker rustig buitenritje kunt maken met goede begeleiding.
denk dat je daar meer voldoening uit zult halen als een enkele les (als het zou gaan om een maandkaart of kwartaal abonnement dan zou het wat anders worden).
het weer is nu ook super om even lekker door de natuur te mogen dwalen op een paardenrug
was toch voor pasen bedoelt, of rondom pasen? door de korte termijn was het toen zelfs al niet mogelijk om te reserveren, vandaar dat niemand meer gereageerd heeft denk ik.
In Epe bij Hippisch Centrum Epe! Is ongeveer 3kwartier van utrecht! Daar kam je erg leuke ritten maken met begeleiding! Ik weet niet wat voor rijervaring je heb?