Hallo Ik ben een jongen van 15 jaar en ik zoek een paardenkamp in België. Nu zie ik als ik zoek op Bloso, activak enz. dat er op de foto's bijna altijd alleen maar meisjes op staan.
Weet iemand een kamp waar ook jongens aan meedoen voor 15 jarige in België.
Ziet er geweldig uit en de prijs valt ook wel mee. Maar ik op de foto's maar een jongen gezien maar hier ga ik me wel een meer informeren. Nog mensen tips?
De paardenwereld bestaat voor een groot deel uit vrouwen. Meestal toen ik op kamp ging had je hooguit 3 jongens in de week. Dus een kamp met een groot aantal jongens word lastig. Je zou meerdere kampen kunnen bellen en informeren in welke week de meesfe jongens zitten en je daar inschrijven.
De kans is groot dat dat gaat gebeuren. Maar je kan het kamp wat je leuk lijkt natuurlijk gewoon bellen. En dan gewoon vragen of er ook jongens zich hebben ingeschreven. En zo ja welke week.
Wil je perse in België? In Utrecht (Leusden) is er een sgw ( cross kamp) natuurlijk waarschijnlijk veel meisjes. Maar het lijkt me ook wel een stoer kamp. Is trouwens de Treekhoeve. Ben zelf 16
Wat je altijd 'ns kan doen, is even opbellen en vragen naar de staat van inschrijvingen (verdeling jongens-meisjes). Dan heb je een idee. Ik heb vroeger meerdere Bloso-kampen meegedaan, maar inderdaad, vooral meisjes (ik denk verhouding 20/80 ongeveer)