(ik weet niet als ik het hier goed plaats
)Ik wil met een vriendin wss aankomende zomervakantie er met de ponys op uittrekken. (ik weet dat de zomervakantie net voorbij is maar ik was een beetje aan rondvissen want aangezien ik eerder vrij ben door examens enz.)
Nu wil ik wel echt op ponykamp met mijn vriendin en zelf ben ik dan 17 en mijn vriendin 16. Maar ik wil graag iets met uitdaging dus gewoon les etc. Nu heb ik zelf een paard en rij er mee in de sport en die is dan 11 en mijn vriendin heeft een c en die is dan 17 nou springen wij beide rond de 80/90 cm (zij rijdt niet in de sport maar kan goed springen alleen dressuur gaat dr niet zo makkelijk af) dus heb ik geen zin in balkjes lopen etc. want dat kan ik thuis ook oefenen en doe ik ook
nu wil ik ook ergens heen waar je een grote strandrit kan maken en mooie bosritten en ook een dressuurlesje meepakken
En waar je natuurlijk je eigen pony mee kunt nemen
Maar wat eigenlijk allemaal omdraait is dat we niet tussen 6 jarige rijden :S en dat we lekker kunnen galoperen over het strand etc en dat we er echt iets van leren. Nu moeten wij hetzelf gaan bekostigen dus wil ik het graag onder de € 400,- euro houden als dat kan
Dan wel de instructie week en niet het pont kamp