Stal Hippisch Muiderberg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rooz_89

Stal Hippisch Muiderberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-14 13:34

Is er iemand bekend met deze stal/manege?
Ik kan via internet alleen de straat vinden, niet het volledige adres. Ook ben ik benieuwd naar ervaringen met deze stal. Ik wil misschien gebruik gaan maken van hun bak en evt. priveles/groepsles gaan volgen.
Het zou zitten aan de Googweg in Muiderberg. Vlakbij HCMuiderberg dus.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 23:31

Ik denk dat ik dezelfde advertentie heb gelezen als jij, en ik vermoed dat dit oplichterij is.
Ik ruik onraad bij het lezen van de site! Vond hem al erg onprofessioneel opgezet en na wat nader onderzoek kan ik eigenlijk wel concluderen dat het er verdacht uitziet allemaal.
Foto's van de paarden welke op die stal zouden staan, staan verspreid over het internet, de foto's van de accommodatie zijn afkomstig van de website van manege Hillegersberg. Een beetje reverse-search en je komt erachter dat van het beeldmateriaal sowieso niks klopt op de website van Stal Hippisch.

Er staan ook paarden van bokkers op de website. Foto's welke ik tegenkwam waren o.a. van volgende bokkers:
Elkee
Kimpy
Feroza_W
bokken123 (Bij [PG])
ikamber (Bij [PG])

De namen komen overigens niet overeen.
Laatst bijgewerkt door _Denise_ op 24-06-14 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 23:44

Heb heel wat jaar terug leren rijden op hippisch centrum muiderberg (is dat wat je bedoelt met stal hippisch muiderberg? Zit op de googweg 9A) Destijds heette het nog Any Dale.
Heb er veel plezier gehad. Voor zover ik kon in schatten stonden pensionklanten er ook prima.

om wat voor advertentie gaat dit?

edit:
Lees dat je Hippisch Centrum Muiderberg (HCmuiderberg) al noemt. Is het niet gewoon hetzelfde?

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 23:46

Daar was ik inderdaad al een beetje bang voor. Heb wel een mail terug gehad maar zonder adres. Ook vraag ik me af wat iemand hiermee probeert te bereiken. Hoe valt hier geld aan te verdienen...?

Nee ik bedoel niet any Dale/ hcm

rooz_89

Re: Stal Hippisch Muiderberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 23:47

Zou wel balen zijn. Dacht ik een bak te hebben gevonden is t een of andere grapjas...

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 00:21

Geen idee, maar na de website doorgespit te hebben met google image search kom ik tot de conclusie dat iemand behoorlijk veel tijd over heeft gehad om zijn eigen fantasie wereld op te bouwen met afbeeldingen vanover het hele internet (inclusief de foto's/ paarden van een aantal bokkers!!!)
Dus trap er niet in en houdt in je achterhoofd dat als het te mooi klinkt om waar te zijn, dat het dat ook waarschijnlijk is! Succes!

Niina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:21

Ik denk ook dat het allemaal nep is. De foto's van de accomadatie zijn van manege hilleberg en het zijn idd niet hun paarden..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:33

Floemii schreef:
Geen idee, maar na de website doorgespit te hebben met google image search kom ik tot de conclusie dat iemand behoorlijk veel tijd over heeft gehad om zijn eigen fantasie wereld op te bouwen met afbeeldingen vanover het hele internet (inclusief de foto's/ paarden van een aantal bokkers!!!)
Dus trap er niet in en houdt in je achterhoofd dat als het te mooi klinkt om waar te zijn, dat het dat ook waarschijnlijk is! Succes!

Over welke website hebben we het?
Want ik kan opzig wel een site vinden maar die heeft het over Any Dale.
Ik denk dat als meerdere bokkers zeggen dat het niet klopt je er niet op in moet gaan.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:35

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:40

Euh tja dat is inderdaad iemand met te veel vrijetijd

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 13:31

er zit wel een stal iets verder op bij de manege waar ze een buitenrijbaan hebben... maar volgens mij is dat meer van iemand prive een boerderij met buitenbaan...

veel meer weet ik daar niet van maar ook bij HCM kun je tegen vergoeding gebruik maken van de rijbaan.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 13:34

Ik heb zo'n vermoeden dat dit gemaakt is door iemand met iets te veel vrije tijd...

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 13:37

Dit is iniedergeval niet echt nee, zoals je al zei. Er staan foto's van de manege waar ik rijd bij accomodatie... En die manege is bij Rotterdam :')

Dat er nog zulke mensen bestaan zeg, wauw...

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 13:40

Kan mij niet voorstellen dat dit echt is idd, jammer dat er geen echt adres staat, had met alle liefde een kijkje genomen :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 13:45

Princesj schreef:
Kan mij niet voorstellen dat dit echt is idd, jammer dat er geen echt adres staat, had met alle liefde een kijkje genomen :+

Googweg
Muiderberg
1399 EP

Misschien even gaan kijken haha :')

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 13:53

miccamaaike schreef:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit gemaakt is door iemand met iets te veel vrije tijd...

Wel jammer dat er behoorlijk wat typefouten in staan. Als je dan toch tijd over hebt controleer het dan even :=

Vraag me wel serieus af wat de toegevoegde waarde ervan zou zijn als je iemand zo zou willen oplichten. Zouden ze misschien aanbetalingen vragen? Of is het misschien een droom van een jong iemand met een hele ruime fantasie :?

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 14:05

lrtj_ schreef:
Princesj schreef:

Googweg
Muiderberg
1399 EP

Misschien even gaan kijken haha :')

De Googweg is best lang als je moet zoeken!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 14:09

Tja ik heb ook maar gepost in het forum, want het is schending van copyright en daar kan volgens mij een boete op staan.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:11

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 15:33

SoAndrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:14

voor zover ik weet is er een soort 'strandje' maar dit kan je nou niet echt een groot strand noemen :')
ik vertrouw het iig ook voor geen meter!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:18

Niemand het is ook wel frappant dat de eigenaar van de advertentie nergens reageert...

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:19

Onderwerp: Re:Hoe zit dit? Door: Leslie Datum: 15-06-2014

Omg omdat er een fout op de site staat en ze even de telefoon niet kunnen opnemen hoeft het niet meteen te betekenen dat deze manege nep is. Ik kom daar regelmatig dus neem maar van mij aan dat deze manege helemaal echt is!!! "

Zou hij dan toch wel echt zijn? Feit blijft dat er dus foto's van paarden op staan die niet van de manege zijn. Raar verhaal dit.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:22

Jillsil schreef:
Onderwerp: Re:Hoe zit dit? Door: Leslie Datum: 15-06-2014

Omg omdat er een fout op de site staat en ze even de telefoon niet kunnen opnemen hoeft het niet meteen te betekenen dat deze manege nep is. Ik kom daar regelmatig dus neem maar van mij aan dat deze manege helemaal echt is!!! "

Zou hij dan toch wel echt zijn? Feit blijft dat er dus foto's van paarden op staan die niet van de manege zijn. Raar verhaal dit.

Het is nep die persoon kan toch ook met een nep naam dat schrijven?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:24

Nee ik denk dat dat de persoon zelf is die random namen bedenkt en reageert.