Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga dit jaar voor de 3e keer waarvan ik 1 keer eerder mijn eigen paard mee heb genomen ! echt super!
SoAndrea schreef:Stal 't reelaerga dit jaar voor de 3e keer waarvan ik 1 keer eerder mijn eigen paard mee heb genomen ! echt super!
dit is trouwens in Raalte, vlakbij heino![]()
http://www.reelaer.nl
sterreke98 schreef:Manege Hollak, Manege Holzik Stables, en in drenthe waar ik heen ga: Les Chevaux, in de 15+ week. Verder in overijssel heb je nog manege Gerner, ook een erg leuke manege.
sannutjjuuuh schreef:sterreke98 schreef:Leuk! Welke week ga je dan? Als je wil kan je met ons meekletsen in ons topic, die kan je vinden op manegepraat.
Wat grappig dat je uit Enschede komt! Woon ik namelijk ook
Toevallig! Ik weet het zo niet uit m'n hoofd, Maar niet in de 15+ week.. Aangezien ik nogmaar 13 ben

, dan zit je er zo bij 
Haha, op TTO toevallig?
Iemand die ik ken wou ook in de 15+ week was 13 of 14 mocht, omdat een vriendin daarheen ging
sterreke98 schreef:ECHT? daar at ik vorig jaar ook opHaha, op TTO toevallig?
Als je 14 bent maken ze btw niet zo'n probleem hoorIemand die ik ken wou ook in de 15+ week was 13 of 14 mocht, omdat een vriendin daarheen ging
. Misschien ga ik daar een huisje huren 

Een meer alternatieve stijl, ik weet niet of het nu nog steeds hetzelfde is als toen, maar ik heb toen heel erg genoten van het kamp. Het enige wat minder was waren de stallen van de pony's, voor mijn gevoel veel te klein (maar dat kan onderhand ook veranderd zijn).