Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sterreke98 schreef:Les Chevaux! Wij zijn een supergezellige groep, en als je wil kan je met ons meekletsen in de groepsapp. Iemand van onze groepsapp, die is leiding en is deze week aanwezig en kan je precies vertellen wat er (in een normale) week gebeurd. Zelf ga ik naar het 15+ kamp van Les Chevaux. Dus als je mee wil kletsen kan je mij een pbtje doen met je nummer

samanthapony schreef:heey misschien Rc het fjordenpaard , er word wel naar je niveau gekeken hoe lang je paard rijd en je word in groepen gedeelt ook komt met de paarden door het meer gaan aanbod en wat boomstammetjes springen.
ik ben zelf daar nu 4 keer geweest en t is echt super gezellig, ik ben daarvoor 1x naar Les Chevaux in buinen gweest maar ik vond het niet een suc6 aangezien ik zelf al 12 jaar rijd en daar als een beginner werd behandeld .
bij het fjordenpaard komt ook het rijden op jongere paarden aan bod als je dat leuk vind , je kunt een beetje sturen wat voor paard je wilt van jong tot braaf van rustig tot super snel , t is maar wat jij leuk vind!
sterreke98 schreef:sterreke98 schreef:Les Chevaux! Wij zijn een supergezellige groep, en als je wil kan je met ons meekletsen in de groepsapp. Iemand van onze groepsapp, die is leiding en is deze week aanwezig en kan je precies vertellen wat er (in een normale) week gebeurd. Zelf ga ik naar het 15+ kamp van Les Chevaux. Dus als je mee wil kletsen kan je mij een pbtje doen met je nummer
Dit weet ik
Er zijn veel mensen die je meer kunnen vertellen over dit kamp, in ons topic is er iemand die al erg lang bij Les Chevaux komt , en die kan je vast precies vertellen wat er allemaal gebeurt.