Ik rijd FNRS wedstrijden (op dit moment F5), maar nu zit ik toch wel met wat probleempjes.. mijn laatste keer dat ik wedstrijd ben gestart was december vorig jaar (lange tijd niet gereden i.v.m knieklacht), maar nu wil ik het over 2 weken toch weer proberen.
Mijn commentaar vorige keer:
-Naast AC lijn
-Eerder afwenden (AC lijn)
-Gebroken lijn 10 meter; over X en K // niet op X en F
-Tactverlies (tijdens privéles nooit last van gehad...)
-Benen meer aangesloten houden; let op tenen (?, normaal nooit last van)
-Meer ondersteuning in overgang (beenhulpen)
-Hoog regelmaat tempo
Iemand tips, zodat ik deze keer misschien wel een promotiepunt rijd?

De F4 heb ik zo in 1x gehaald met driemaal een hoog aantal punten en bij de eerste keer F5 had ik ineens 208 punten (2 punten te weinig voor 1 PP).
Ik reed mijn F5 proef toen op een Fjordje met een niet al te gemakkelijk karakter.. deze keer rijd ik waarschijnlijk op een braver paardje, alhoewel ik daar in de F4 minder punten mee haalde dan met de Fjord.
Het valt erg op dat veel mensen hun F5 proef vaak niet halen bij ons op stal....
Tijdens privéles had ik nog zó geoefend om recht te komen op de AC lijn.. helaas hangen de bordjes niet precies recht over elkaar.

die foutjes gebeuren nou eenmaal. De ene keer gaat gewoon beter dan de andere, daar hoef je niet per se iets achter te zoeken. Gewoon de volgende proef er op letten dat je weer netjes op de letters rijd, ook al deed je dat de vorige keer voor jou gevoel ook. Misschien gaat het dit keer dan wel goed, of is de jury er minder streng over
:(