Ruiterkamp manege de Boschhoeve 2014, we gaan er weer voor!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Milty

Ruiterkamp manege de Boschhoeve 2014, we gaan er weer voor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 08:08

Hallo allemaal!

En ook dit jaar gaan we er weer tegenaan!
Volgens mij is het seizoen bijna afgelopen en in september zouden de nieuwe weken bekend gemaakt worden. Ik kan in ieder geval niet wachten! *\o/*

Zodra de data er weer zijn zal ik ze hier zetten, voor nu kunnen we gewoon lekker verder kletsen en het oude topic rust geven, wat ook wel nodig is na onze 89 pagina's vol met geklets. :list:

Misschien is het voor nieuwe mensen leuk als we beginnen met een voorstelrondje, dus even kort wie je bent etc. :)

Iedereen die dit jaar op het ruiterkamp mee wil, of wie twijfelt, misschien vragen heeft is welkom in dit topic.

Dus, we doen een voorstelrondje en dan gaan we er weer tegenaan!

Groetjes,
Milty

Dit topic is bedoeld voor mensen die op het RUITERKAMP mee willen, dus niet op het ponykamp.

Milty

Re: Ruiterkamp manege de Boschhoeve 2014, we gaan er weer voor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 08:13

Ik zal maar direct beginnen.

Ik ben Cindy, 15 jaar en ben nu 1.5 keer op ruiterkamp geweest bij de Boschhoeve. Ik ben in de zomervakantie namelijk van een paard gevallen en moest naar huis met een botsplinter in mijn bekken.
Nu is de eigenaar van de manege aardig genoeg geweest om te zeggen dat ik gewoon een keer terug mag komen, dus dat is dan geregeld!
Ik rijd nu net iets meer dan 1 jaar, en heb geen eigen pony/paard (best logisch toch?)
Ik heb drie huisdieren, 2 katten: Sterre en Poes, en 1 konijn: Monster (die haar naam iets te serieus neemt)

Dat was het wel zo'n beetje, ik ben niet heel interessant. :wave:

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 09:24

Jaaaa ik mag ook mee op ruiterkamp voor de eerste keer :D
Ik ben Emma, zit bij Cindy op school en we gaan samen op ruiterkamp :)

Ik rijd ongeveer 4 jaar en heb een bijrijdpaard, Calvaro
Ik heb 2 katten en 2 honden en ben een echte dierenliefhebber :D

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 15:44

Leuk :) Nou ik ben Laura, ik rij ruim 7 jaar en heb een eigenpaardje Stella (staat ook op boschhoeve).
Ik ben begonnen met rijden op de boschhoeve en ben er nu 4x op ponykamp geweest en 1x op ruiterkamp. Verder hebben we thuis nog een paar dieren haha :P
Ik ga in 2014 wss als iedereen kan met 5 anderen op rk :D Heb er heel veel zin in :)

minkxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 15:58

De kans dat ik volgend jaar kom is ook érg groot :D
Afgelopen jaar heb ik 1x overgeslagen, daarvoor ben ik 2 keer op ruiterkamp geweest.
Het eerste jaar had ik Passoa en het 2e jaar eigenlijk Whinny, maar ik reed meer op Kanjer omdat hij vervelend was geweest bij een ponykamper :Y)
Ik ben trouwens 16 jaar (morgen 17 :)) ) en ik woon in Woerden, ik rijd nu zo'n 8 jaar. Ik heb geen eigen paard/pony maar rijd al 4 jaar bij een handel/africhtings stal.
Zoals t er nu uit ziet ga ik dus wel volgend jaar, maar het is nog niet zeker.

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 18:46

Leuk :D
Ik ben Mies, 15 jaar oud (bijna 16 *\o/* ) en ik ben een Belg. Ik ben dit jaar voor de 2de keer naar de Boschhoeve op ruiterkamp geweest. De eerste keer (was een ponykamp) kreeg ik Yuri toegewezen en de de laatste keer Nevada <3 , super pony! :D Ik rij overigens al 7 jaar en je kunt me volgend jaar trg verwachten :)

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:18

Ik weet niet of ik dit jaar weer ga, vond t wel heel tof maar ivm zomer baantje in t buitenland weet ik t nog niet.

Te koop tegen verzendkosten een ongebruikt zwart boschoeve shirt maat s!!
Vriendin had de meine in haar tas gedaan, ik was um kwijt en kreeg een nieuwe dus vandaar

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 19:43

Haha Yael, je moet wel komen! Zou lang niet zo gezellig zijn zonder jou ;)
Heb je toevallig enig idee of dat shirt mij zou passen en wat de verzendkosten zijn?
Mies, Nevada lijkt mij echt heel leuk, is die makkelijk of niet?

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:46

Milty schreef:
Heb je toevallig enig idee of dat shirt mij zou passen en wat de verzendkosten zijn?

Hmmm nei makkelijk is nu niet echt op buitenrit durft ze uit de rij springen xD en ze crost wel, ik had een beetje moeilijk met haar tegen te houden...

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:48

Ik zou graag op Rico of een fries willen, het liefst een die braaf is maar niet lui :P
Heeft iemand misschien een idee of een foto van Rico?

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:49

Emma_V schreef:
Ik zou graag op Rico of een fries willen, het liefst een die braaf is maar niet lui :P
Heeft iemand misschien een idee of een foto van Rico?

Jaja ik kan je een foto bezorgen vn een vriendin van Rico!

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:51

Afbeelding
Tadaaa Rico ;) hij is heel rustig, groot en lief :D

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:54

awhh wat een schatje <3
weet je ook of hij een beetje doorloopt en dus niet lui is (in de bak)?

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:55

Emma_V schreef:
awhh wat een schatje <3
weet je ook of hij een beetje doorloopt en dus niet lui is (in de bak)?

Goh bwa tussenin goed aansporen maar niet overdreven, lui is hij niet maar super vlot ook niet ...

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:59

okee dankje!

Hawkeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 20:05

Emma_V schreef:
okee dankje!

Graag gedaan :D

Pfff waarom willen ouders nooit een paard voor je kopen :( ?

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 20:08

Milty schreef:

Haha, ik wil wel maar dan weer in een week met eef en eef. + t moet echt uitkomen.

Ik weet van zeker wel, ik kijk even voor de verzendkosten

Hoe is die verder?

Voorstellen nog even snel: Yaël 15 jaar rijd 8jaar heb een dikke fjord als lease ponie, heb ik zelf vanaf niets opgeleid tot nu bijna M nivo en l springen. Gaan in november weer onderling starten. Zonder zadel en zonder hoofdstel blijft toch t lekkerste. En strand en bosritjes

_APPELTAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 08:31

hoi! :D
ik ben Josephine 14 jaar rijd 7 jaar paard ongeveer en ben 5 keer op kamp geweest :j
Jessica, Jitske, Emily, Diva, Salsa, Frodo en Lady heb ik als kamp paardjes gehad waarvan ik nog steeds helemaal verliefd ben op Frodo :o
ik ben volgend jaar zeker te vinden op de boschhoeve, met het ruiterkamp of het ruiterbewijs.
zo dat was het ongeveer, meeste zullen me wel kennen :D

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 13:05

Gaat goed hier hoor Yael. En bij jou? Ik wil inderdaad in een week dat eef kwadraat er ook is, lachen joh. Ik verging van de pijn en ze maakten me gewoon aan het lachen en geloof me, dat is niet makkelijk. Het ging er alleen maar meer pijn van doen. En Naomi is ook altijd leuk. En Robin. En Patty... Maarja, eef kwadraat en Naomi zijn het belangrijkst. Is er trouwens de rest van de week nog op Timano gereden? Zal diegene vast niet blij mee zijn geweest denk ik.

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 13:46

Ik wil graag weten wat ik eigenlijk allemaal mee moet nemen. idk of het op de site staat maar ik denk dat jullie het als ervaren boschhoeve-ruiterkampers wel weten :')

ik zal zelf even een begin maken, zeg maar als ik iets vergeet ;)
-rijbroek(en)
-shirtjes
-cap
-vest/trui
-kleren die vies/nat mogen worden.
-bikini
-rijlaarzen of jodphurs/chaps
-zweep
-halster/dekje (mag dit trouwens?)
-schoenen die vies/nat mogen worden
-geld
-mobiel+oplader
-toiletspullen
-slaapspullen (wat moet je hiervoor meenemen?)

het is nog wel heuuul vroeg om dit te vragen maar ik heb er zoooo'n zin in! :D
ik ben benieuwd naar jullie aanvullingen.

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 14:52

Halster mag zeker, dekje volgens mij ook. Voor slaapspullen Een slaapzak of dekbed en een hoeslaken is altijd goed. Zit er wel omheen, maar je eigen is toch wel lekker. Een kussen is zeker aan te raden, als je een kussen hebt, is die extreem dun en heb je er weinig aan.
Vesten en truien zijn gewoon goed, je gaat namelijk in de avonden dropping en spook zijn voor de spooktocht en dan alle spellen in de avonden in de bossen. Wat me brengt bij hetgeen je echt niet mag vergeten: INSECTENSPUL. Een vliegenmepper moet ik de volgende keer echt meenemen, mijn laarzen en slippers zaten helemaal onder dode vliegen. En de linkerkamer van huisje 2, zo'n beetje alle zwarte vlekken op de mooie wit geschilderde muren komen van mij... Ik word namelijk een beetje para als ik gezoem hoor...
In de meivakantie waren de muren net geschilderd, hebben we daar 2 dagen gezeten en er zaten al zo'n 5 mooie zwarte vlekken. In de zomervakantie was dit uiteraard erger, ook omdat die mensen het niet zielig vonden als ik vliegen vermoordde... Muwhahaha

_APPELTAART

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 18:30

hahahah ik ben ook een dader van de zwarte vlekken :')
eerst hadden ze nog geen vliegen hor voor de deur, midden in de week toch maar erin zet. man wat een verschil :j
die vliegenmepper is een goeie! wij hadden ook een water koker meegenomen voor noodles en koffie :D
ja je moet zeker genoeg hempjes/shirtjes/vesten/truien meenemen, truien zijn zo belangrijk :+

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:31

Milty schreef:
Gaat goed hier hoor Yael. En bij jou? Ik wil inderdaad in een week dat eef kwadraat er ook is, lachen joh. Ik verging van de pijn en ze maakten me gewoon aan het lachen en geloof me, dat is niet makkelijk. Het ging er alleen maar meer pijn van doen. En Naomi is ook altijd leuk. En Robin. En Patty... Maarja, eef kwadraat en Naomi zijn het belangrijkst. Is er trouwens de rest van de week nog op Timano gereden? Zal diegene vast niet blij mee zijn geweest denk ik.

Volgens mij niemand nee.
Verzend kosten is uit mijn hoofd 2,30
X

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 20:35

Mmm, zal ik hier wel even overleggen, laat ik wel weten via pb.

X

paardje13g

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 14:29

Hallooooo,

Ik ben Fréderique, 15 jaar, vanaf mijn 6e begonnen met rijden. Ik ben al 2 x op ponykamp en 1 x op ruiterkamp bij de boschhoeve. Eerste jaar had ik Salsa, 2e Dancing Queen (L) en 3e Orlando! Ook heb ik al 10 tot 20 buitenritten gedaan bij de Boschhoeve op verschillende paarden en pony's haha. Volgend jaar ben ik er zeker weer bij! Ik weet alleen nog niet wat ik ga doen. Of ruiterkamp of Ruiterbewijs, dat hangt af van mijn geld hahahahaha.
Nouhja, als je vragen hebt hoor ik het wel!

Gruuuuuttttjeeeesssss