ik ben vorig jaar geweest, ik zou dit jaar eigenlijk weer gaan maar mogt niet 
eerste les zou ik jack nemen, Super(!!) lief paard in de bak!!, ik moest er op toen we naar het bos gingen maar Adios (haflinger) reed voor mij, nou was er niet tegen ons gezegt dat die twee niet echt goed met elkaar op kunnen schieten ( gelijk een tip, Jack en Adios niet achter elkaar buiten
) dus gingen ze elkaar hele tijd beetje schoppen (niet raak hoor, gewoon een beetje stoerdoenerij) en in galop was Jack nou ook niet bepaald rustig, maar toen er iemand op jack ging met zwemmen en Adios reed niet mee was hij super braaf 
adios heb ik zelf de eerste les op gereden en schrok bij mij 1 keer (weet niet precies waarvan) maar dat was supermakkelijk op te lossen 
verder is Luna echt superlief en was heel geliefd bij onze groep 
ik heb zelf op een paard gesprongen die begint met L (weet niet meer welke, zet ik er wel bij als ik het weer weet) die moest je dus echt in galop op de hindernis afsturen anders gooide ze de balk eraf (nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik zelf niet de beste ben in springen maar Robin (manege eigenaar) zei dat dat bij iedereen zo was.
als je heel goed bent in springen en je bent niet te groot zou ik op sky gaan, die kan egt goed springen ondanks zijn lengte, als je op sky gaat met zwemmen niet te veel naar links (als je er bent begrijp je me) want dan gaat ie kopje onder omdat het daar ineens met de stap een stuk dieper word..
nou,, verder was macho ook erg geliefd en moustache, op moustache mochten we alleen niet rijden (als je er bent begrijp je wel waarom hij moustache heet B) )
heeeeeel veel plezier!!
in welke week ga je?
misschien ken ik mensen die dan ook gaan
als je nog vragen hebt stuur je maar een PB