Manege Heemskerk, strandrit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Manege Heemskerk, strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 17:30

Ik wil misschien met een vriendin een strandrit maken daar maar op de site was niet heel erg veel info te vinden. We willen graag met zn 2e en 1 begeleider omdat we de weg niet kennen. Heeft iemand ervaring(en) met die manege/paarden/mensen? Omdat we veel te ver weg wonen is het onmogelijk om even langs te gaan om een kijkje te nemen. Alvast bedankt! :)

BralindyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:27

ZeSteigert schreef:
Ik wil misschien met een vriendin een strandrit maken daar maar op de site was niet heel erg veel info te vinden. We willen graag met zn 2e en 1 begeleider omdat we de weg niet kennen. Heeft iemand ervaring(en) met die manege/paarden/mensen? Omdat we veel te ver weg wonen is het onmogelijk om even langs te gaan om een kijkje te nemen. Alvast bedankt! :)

Ik vind zelf dat ze onverantwoordelijk metpaarden omgaan, waaronder aan mensen huren die er eigenlijk niks van kunnen (niet dat jij slecht rijd!) etc. Paarden vind ik niet goed verzorgt en de stallen zijn ook nogal mwah. Maar dat is mijn mening. :o ik zou het niet doen, hoe leuk het ook klinkt!

amyz

Re: Manege Heemskerk, strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:30

Er heeft toch een topic gelopen? Zit op tel dus kan m effe niet terug zoeken, maar was dacht ik een heel topic over ervaringen daar :) ik ga overigens mee met bovenstaande; niet doen.

Jenkins

Re: Manege Heemskerk, strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 00:25