Heey Over een paar weken gaan mijn ouders, zusje en ik op vakantie naar Ameland. En gelukkig mogen we dan ook een aantal strandritten maken bij Le Cheval, Is iemand hier al eerder geweest en zo ja hoe was het en op wie reed je? dankje
Ik heb daar ook een aantal keer gereden, ik vond de ritten wel leuk, alleen omdat ze altijd hetzelfde rondje doen wordt het na een tijdje wel een beetje saai. Ik heb geloof ik op Nadja, Bas en Daan gereden, ik vond Nadja het leukst.
Dankje, we krijgen ieder 5 ritten te rijden maar hoop wel dat ze het veranderd hebben van hetzelfde rondje. Mijn zusje vind haflingers leuk dus misschien is Nadja dan wel iets voor haar.
vond er niks aan daar ik ga altijd naar de blinkert ondanks dat de groepen daar groter zijn ga je ook lekker hard galopperen op het strand en bij le cheval rijd je bijna alleen op fjorden en haflingers (heb zelf een fjord thuis en daarom rij ik dan bij de blinkert)
O bedankt mama heeft nu besloten dat we eerst is bij beide stallen gaan kijken en daarna beslissen welke rijstal het wordt aangezien er behoorlijk wat positieve reacties over de Blinkert zijn.
Gisteren hebben we onze 1e rit gemaakt bij de Blinkert. (Toch nog van mening gewisseld haha) Mijn zusje is helemaal verliefd geworden op Camelot. Bij mij ging het iets minder op Djinti. Samen met die man (weet zijn naam niet ...) moest ik mijn verloren sleutel gaan zoeken. Vond ze niet zo leuk. Ze gallopeerde keihard terug naar de groep toen we gingen draven. O ja en een stuk of 10-15 bokken heeft ze wel gegeven. Toch vond ik het wel leuk maar had liever een iets rustiger paardje gehad...
ik werk bij le cheval...er zijn een aantal verhalen wat hier niet klopt over de Blinkert...ze hebben wel veel friesen maar hebben ook andere paarden.
bij le cheval gaan we in een gevordere groep wel galloperen en het gaat heus niet in een verzameld gallopje. Het is gwn een heerlijke gallop waardoor je ook nog om je heen kan kijken.
Heey, Harstikke bedankt allemaal, Ik had even geen wifi dus vandaar de late reactie maar heb wel een fantastische week gehad op Athila en mijn zusje natuurlijk weer op Camelot.
lisanneik
Geplaatst: 11-08-12 21:17
Het klopt dat de Blinkert heel veel verschillende soorten paarden heeft! Als je duidelijk aangeeft wat voor paard je wil. wat voor karakter en of hij/zij pittig of sloom moet zijn krijg je precies het paard dat bij jou past!!