Simbo ponykamp in Lunteren: welke manege? Wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Simbo ponykamp in Lunteren: welke manege? Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 11:07

Mijn dochter gaat deze zomer op ponykamp van de organisatie Simbo. Ze zit dan in Lunteren en krijgt les op een 5 sterren FNRS manege die vlakbij zit. Wie weet welke manege dit is en wie komt daar zelf wel eens of lest daar? Evt nog meer deelnemers hier?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:12

Waarschijnlijk komt ze dan op de Nieuwe Heuvel!

Ik kom er vrij vaak, ook voor wedstrijden en dergelijke. Je wordt er altijd goed geholpen. Ken de instructrices ook wel, ook allemaal aardige mensen. Weet verder niet hoe zij les geven, maar ze hebben er wel verstand van. :j Ik schrijf er ook regelmatig bij FNRS wedstrijdjes, wordt allemaal goed geregeld. Het is een nieuwe manege en helemaal chique de friemel!

http://www.denieuweheuvel.nl/

http://www.denieuweheuvel.com/

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 23:18

Nou, nieuw zou ik de Nieuwe Heuvel zeker niet willen noemen, die toko is al zo oud als de weg naar Rome.
Dat die toko ondertussen helemaal opnieuw gebouwd is, is iets anders. Daar hebben ze enkele jaren over gedaan.......

De wedstrijden, zowel onderling als officieel, zijn er altijd wel goed geregeld. Verder kom ik er nooit, dus geen idee hoe het verder eraan toe gaat.

loveu_p

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 19:26

ik ben pas nog op manege de nieuwe heuvel geweest om naar een menwedstrijd te kijken, ik vond het er allemaal heel netjes en mooi uitzien!

mooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 10:12

Nou dan heeft ze het goed voor elkaar bij de nieuwe heuvel!
En het is zeker geen oude toko! Er zijn weinig bedrijven die er zo mooi en netjes bij liggen.
Goede instructie en paarden en pony's. En ze zijn natuurlijk niet voor niks een 5 sterren manege.
Enne over het opbouwen van enkele jaren, dat valt nog wel iets mee en ook logisch als je kijkt wat een super mooi spul er neer is gezet!

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 10:31

mooslover schreef:
Nou dan heeft ze het goed voor elkaar bij de nieuwe heuvel!
En het is zeker geen oude toko! Er zijn weinig bedrijven die er zo mooi en netjes bij liggen.
Goede instructie en paarden en pony's. En ze zijn natuurlijk niet voor niks een 5 sterren manege.
Enne over het opbouwen van enkele jaren, dat valt nog wel iets mee en ook logisch als je kijkt wat een super mooi spul er neer is gezet!

Het bedrijf als zodanig is ouder dan de meeste bokkertjes, dus in die zin is het zeker wel een "oude toko". Maar het is wel een bedrijf dat niet bang is om te investeren in nieuwbouw en dat ook erg goed te doen, dus het is ook een erg mooi en ruim opgezet bedrijf.

mooslover

Re: Simbo ponykamp in Lunteren: welke manege? Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 10:37

Ja daar heb je gelijk in! Het bestaal al heel lang, ze bestonden al voordat ze in Lunteren zaten, toen zaten ze in Overberg. Ze zijn nu ook weer een nieuwe EU-dekstation aan het bouwen, dus het wordt als maar groter! Wat dus betekend dat het goed loopt. Maar ondanks de grote houden ze de manege goed gescheiden waardoor dat erg gezellig is voor de kinderen:)

Martine

Re: Simbo ponykamp in Lunteren: welke manege? Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:57

BRT -> MA