Wie helpt mij aan 1goed ruiter/westernkamp adres in brabant?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessa02

Wie helpt mij aan 1goed ruiter/westernkamp adres in brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 12:00

Hoi bokkers *\o/* ,

Ik een meisje van bijna 10jaar oud wil van de zomer op ponykamp gaan.
Weet er eentje maar is best wel wat uit onze buurt :P, Rosworld.

Ik heb al op bokt gezocht, maar de meeste reacties zijn van best wel lang geleden. ;(
Dus daarom wil ik graag ervaringen van jullie horen, zowel positief als negatief, :+ en het liefst zo recent mogelijk.
Maar ook andere suggesties zijn welkom. :j

Verder wil ik dan een paar dingen weten:
- Hoe is het eten :Y) daar?
- Hoe groot de groep daar is? *D En met hoeveel rij je in een les en/of op buitenrit?
- Hoe is de leiding=>Wordt er goed en veilig les gegeven, zijn ze aardig en een beetje verdraagzaam, en als je een probleem hebt zou je dan naar hun toe kunnen komen :(:) ?
- Hoe staan de paarden erbij? /3 => Worden ze goed verzorgd en hebben ze passend tuig?
- En/of weten jullie ook nog een goed western camp liefst in Brabant gelegen? :D

+:)+ Alvast bedankt voor alles. /3 <3

Martine

Re: Wie helpt mij aan 1goed ruiter/westernkamp adres in brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 14:41

BRT -> MA

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 17:24

de hoeve is wel iets voor jouw denk ik, ik ben er nu te oud voor. Maar het is ontzettend gezellig.

Je moet er wel snel bij zijn want het zit vrij snel vol in de zomer

Tessa02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-12 21:57

Oke bedankt voor je tip ik zal gaan kijken +:)+ *D

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:09

ik rij sinds gisteren voor het eerst western, en de mensen zijn er echt super aardig.
het gaat om de two lazy seven ranche in België , ik weet het niet zoals gevraagd in Brabant .
Maar het is er zo goed lesgeven , paarden staan in kudde, en je hebt er van alle leeftijds genootjes.
En het eten , gewoon denk ik zoals bij jou thuis. het is denk ik 1,5 à misschien hooguit 2u. rijden naar daar.

carmenmisty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 18:33

- Hoe is het eten :Y) daar? Heel slecht brood is heel droog en het eten is ook niet te eten ben er heel veel jaren geweest maar steeds die week alleen maar broodgegeten met 2 x zoveel beleg
- Hoe groot de groep daar is? *D En met hoeveel rij je in een les en/of op buitenrit? Tja je word verdeeld in 2 bakken ik vond het best te doen wel druk
- Hoe is de leiding=>Wordt er goed en veilig les gegeven, zijn ze aardig en een beetje verdraagzaam, en als je een probleem hebt zou je dan naar hun toe kunnen komen :(:) ? Ja dat was goed hoor niks over te klagen!
- Hoe staan de paarden erbij? /3 => Worden ze goed verzorgd en hebben ze passend tuig? staan er goed bij in een weiland en tjaa tuig zag er goed uit of het passend was dat kan je moeilijk zien