Beste Bokkers, Ik ben van plan om op ruiterbewijsweekend te gaan om mijn ruiterbewijs te halen. Nu vroeg ik mij af waar ik dat het beste kan doen. Ik heb de volgende opties gevonden: - 't reelaer - Duinmanege poelenburgh - Les Chevaux Als jullie nog meer opties hebben hoor ik het graag. Ik wil het liefst in de meivakantie mijn ruiterbewijs halen. Ik ben vorige zomer op JT geweest naar 't reelaer en vond dit erg leuk. Maar het is daar wel erg duur en ik vind het leuk om naar meerdere maneges geweest te zijn dus het liefst nu iets anders. Ik weet wel dat het slagingspercentage daar erg hoog is en dat vind ik ook belangrijk. Dus iemand ervaring met een ruiterbewijsweekend? En hebben jullie al veel aan je ruiterbewijs gehad? Groetjes Mirthe
horzlover
Ik heb hem ook bij 't reelaer gehaald. Echt een super sfeertje, leuke paarden en we kregen ook uitgebreid theorieles. Ik heb het gehaald met 1 fout in de theorie Voor het examen hebben we in het land gereden, ook echt heel gaaf!
horzlover
zo'n weekend lijkt mij eigenlijk ook wel leuk! alleen zou mijn eigen paard er niet aan mee kunnen doen die is overal bang voor!, misschien een idee om met wat bokkers te gaan?
ik neem aan op de hele groep, maar dat zou ik nog even moeten bekijken, lijkt mij echt leuk om met een aantal bokkers te gaan!! nemen jullie je eigen paard mee?
horzlover
Mijn paarden zijn ook nog te jong om mee te nemen, dus moet een paard van daar huren. Ik moet even met manlief overleggen welke datum voor ons het beste uitkomt.
Maar is die korting dan ook op een ruiterbewijsweekend? dat kan ik er niet zo uit op maken?
horzlover
Geplaatst: 02-03-12 10:34
oke dan hebben we er 3 misschien idee om lijst te maken
je krijgt ook 50 euro korting als je en trektocht en ruiterbewijs doet
horzlover
Geplaatst: 02-03-12 10:37
28ste hebben de meesten vrij want dan is het pinksteren dus kun je dan nog aan school enz