Ik ga deze vanmiddag met me Vriendin maken want morgen is onze Ulftje jarig ! (: Wel jammer dat ie nu net op ze verjaardag ziek is..
Beaminde
Geplaatst: 28-04-12 13:28
ja zeker leuk idee! ik doe er alleen geen toegevoegde suikers bij, probeer een biks te nemen die suiker arm is, en ipv appelsap verse sinaasappelsap, plakt ook nog beter, in appelsap zit even veel suiker als cola
Ik heb hem gemaakt, straks paardlief maar eens laten smullen. Heb de basis wel zo gehouden, maar mijn eigen recept ervan gemaakt. Eerst een laagje muslie. Dan een mengsel van kokend water met lijnzaadolie erover. Een laag luzerne, nog een laag muslie met lijnzaadprut erover. Weer luzerne, daarover nog 1 laagje muslie met lijnzaadprut. Dan een heleboel wortelschaafsel en partjes appel daaroverheen. Dus hij mag straks lekker smullen!
Hihi hij heeft er heerlijk van lopen smullen! Had poeder voor zijn exceem erdoor gedaan. Normaal eet hij die niet zo graag op. Maar hij at het met taartblik en al bijna op
IloveAnoukje
Geplaatst: 10-05-12 13:00
Supervett! alleen jij kookt dat biks toch? of ik bedoel je doet er water bij, mag dat ook met meusli? dus die biks in plaats van meusli kan dat ook? want wij hebben geen biks op stal