Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peerke_ schreef:Kijk eens op http://www.leschevaux.nl
Van 12 - 18 augustus is daar een ponykamp voor 16 jaar en ouder.
Je gaat er heel veel rijden, en wat "meiden" dingen doen, voor de rest is het een beetje in overleg wat er op het programma staat. Jullie doen bijvoorbeeld geen ponyspelletjes meer.
De 16+ groepen zitten meestal in een kleiner gebouw en de groepen bestaan doorgaans uit max. 18 personen.
Het staat nog niet echt op de site vermeld, alleen op de kalender. Voor meer informatie kun je altijd contact opnemen met Les Chevaux, of mij een PBtje sturen
Maar op de site zie ik alleen informatie staan over de kampen van 9 tot 16 jaar. Kan dat kloppen? Of kijk ik gewoon verkeerd?
Joyamu schreef:Peerke_ schreef:Kijk eens op http://www.leschevaux.nl
Je gaat er heel veel rijden, en wat "meiden" dingen doen, voor de rest is het een beetje in overleg wat er op het programma staat. Jullie doen bijvoorbeeld geen ponyspelletjes meer.
De 16+ groepen zitten meestal in een kleiner gebouw en de groepen bestaan doorgaans uit max. 18 personen.
Het staat nog niet echt op de site vermeld, alleen op de kalender. Voor meer informatie kun je altijd contact opnemen met Les Chevaux, of mij een PBtje sturen
BedanktMaar op de site zie ik alleen informatie staan over de kampen van 9 tot 16 jaar. Kan dat kloppen? Of kijk ik gewoon verkeerd?

Joyamu schreef:Peerke_ schreef:Kijk eens op http://www.leschevaux.nl
BedanktMaar op de site zie ik alleen informatie staan over de kampen van 9 tot 16 jaar. Kan dat kloppen? Of kijk ik gewoon verkeerd?

Peerke_ schreef:Melissa_K schreef:@peerke_ zit jij bij de leiding van 16+ dit jaar ?
en tis zelfde als 15+ neem ik aan ?
Ik weet nog niet welke weken ik kom,
Moet even kijken wat doe ik doe met mn bedrijf, maar ik probeer zeker een aantal weken te komen
15+ is 16+ geworden
Melissa_K schreef:okee,
ik ben bezig met sparen wil met me vp naar 16 + (voor de uitdaging, tis nogal een heethoofd ) maja moeten er wel centjes zijn.
was vorig jaar ook en was echt een heerlijk weekje ontspannen sanne was onze leidster en hebben veel leuke dingen gedaan.

Peerke_ schreef:Melissa_K schreef:okee,
ik ben bezig met sparen wil met me vp naar 16 + (voor de uitdaging, tis nogal een heethoofd ) maja moeten er wel centjes zijn.
was vorig jaar ook en was echt een heerlijk weekje ontspannen sanne was onze leidster en hebben veel leuke dingen gedaan.
Hadden jullie niet sannA als leiding ?
Ik heb alle kampen in Juli gedaan, dus was net naar huis toen jullie kwamen.
Succes met sparen, het is zeker de moeite waard

nee grapje Melissa_K schreef:Nee sanne van misty
okee wel jammer hoornee grapje
ja wil echt heen is waarschijnlijk laatste jaar dat k op vakantie kan en omdat ik lc vertouwd vind ook voor hem wil ik daar gewoon heen.

Peerke_ schreef:Melissa_K schreef:Nee sanne van misty
okee wel jammer hoornee grapje
ja wil echt heen is waarschijnlijk laatste jaar dat k op vakantie kan en omdat ik lc vertouwd vind ook voor hem wil ik daar gewoon heen.
Owhh, dan had ik het fout begrepen, ik was ook leiding in de herfstvakantie en toen vertelde ze alle spannende verhalen die ik de laatste weken van de zomer heb gemist
Ik denk dat ik er in de meivakantie weer ben..
Dus als jullie nou allemaal met 16+ ers komen, regel ik wel een 16+ kamp
Melissa_K schreef:haha okee wat voor ? ook over 15+ dan?
zal indd wel mooi weze maar me vriendin gaat naar knhs instructie week en een paar andere konden niet ofzo dus alsk kan komen in me 1tje dit jaar maar meivakantie zal indd een leuke week worden naar verhalen te horen over de meivakanties

Peerke_ schreef:Melissa_K schreef:haha okee wat voor ? ook over 15+ dan?
zal indd wel mooi weze maar me vriendin gaat naar knhs instructie week en een paar andere konden niet ofzo dus alsk kan komen in me 1tje dit jaar maar meivakantie zal indd een leuke week worden naar verhalen te horen over de meivakanties
Meivakantie is altijd erg gezellig
15+ komt er denk ik niet meer
Van de zomer gewoon alleen gaan, des te meer nieuwe mensen je leert kennen
mag wel hoor