Allereerst voor alle lezers de beste wensen voor 2012!
Mijn vriend heeft sinds kort een woning in Almere waar ik ook veel tijd zal doorbrengen. En ik wil graag in Almere gaan paardrijden! Door het wisselen van werk heb ik het afgelopen half jaar niet veel gereden. Maar het begint toch weer te kriebelen.
Ik heb inmiddels 12 jaar ervaring met het verzorgen en (bij)rijden van paarden. Daarbij heb ik circa 2 jaar ‘fulltime’ (7 dagen per week) een gepensioneerd Lichte tour (dressuur) paard gereden, aangezien opa nog hartstikke fit was heb ik zelfs tot 3 keer per week getraind bij de eigenaresse (naam op aanvraag). Daarna ben ik voor de afwisseling jonge springpaarden gaan rijden voor een collega (dressuurmatig), ook erg leerzaam (en zo nu en dan pijnlijk
). Wat ik zoek is de mogelijkheid om 2 tot 3 keer per week lekker te rijden. Af en toe een buitenrit, (lichte) dressuurtraining allemaal goed. Wat ik ook heel leuk zou vinden is om het springen goed onder de knie te krijgen! Ik heb hier namelijk helemaal geen talent voor maar vind (een klein sprongetje) wel heel leuk. Aangezien ik nieuw ben in Almere en naast mijn vriend helemaal niemand ken zou ik het wel leuk vinden om op een stal/manage/vereniging met leeftijdsgenoten (ben niet moeilijk maar in of rondom de 20-30 zou leuk zijn) of gewoon samen met iemand te rijden.
Ik ben dus aan het zoeken naar een leuke goede manege, stal, vereniging of gewoon bij iemand thuis rijden (tegen vergoeding) in omgeving Almere. Ook ben ik inzetbaar als buitenrijdmaatje. Ik sta ook open voor een bijrijdpaard echter is het i.v.m. werk niet mogelijk om veel meer dan 3 dagen per week aanwezig te zijn. Ik ben 24 jaar, redelijk lang (dus niet shetlander-proof) en in bezit van eigen vervoer.
Eigenlijk zijn dus alle ideeën welkom! (mag ook per PB)
Alvast bedankt!
Ps mijn excuses als dit verkeerd staat!