Ponyhof Aagtekerke

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MeggiieTommy
Berichten: 399
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:03

Ik had hier al een keer gereageerd omdat er wat over James gezegd werd. Aangezien het ook over paarden kopen gaat, reageer ik nog een keer. Ik vind namelijk dat de verkoop daar niet helemaal gaat zo als het hoort. Ze vragen daar heel erg hoge prijzen voor paarden die niet zó veel waard zijn.
Toen James bijna terug moest, heb ik gevraagd hoe duur hij is. Nou, daar schrok ik echt van!
Voor de rest heb ik geen verstand hoe de ponykampen daar gaan dus daar kan ik geen oordeel over gehad. De aparte strandritten vind ik goed en heb nog nooit problemen gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:09

Ooit ook een strandrit op James gedaan. Een reus van een haflinger, zit heel breed ( ben arabiertje gewend ) maar heeeerlijk. Stap, draf, galop: GEWELDIG. Wel een beetje sloom. Niet echt een paardje waar je zo in het Z dressuur zou komen maar voor buitenritjes een uitstekend paard!

Ponyhof zelf ook geweldig. Het is er erg gezellig, de leiding (voor zover ik weer) is erg aardig, als je iets niet snapt is er altijd wel iemand die wil helpen..

Niks dan goeds!
X

Twilight1

Berichten: 1427
Geregistreerd: 02-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:30

MeggiieTommy schreef:
Ik had hier al een keer gereageerd omdat er wat over James gezegd werd. Aangezien het ook over paarden kopen gaat, reageer ik nog een keer. Ik vind namelijk dat de verkoop daar niet helemaal gaat zo als het hoort. Ze vragen daar heel erg hoge prijzen voor paarden die niet zó veel waard zijn.
Toen James bijna terug moest, heb ik gevraagd hoe duur hij is. Nou, daar schrok ik echt van!
Voor de rest heb ik geen verstand hoe de ponykampen daar gaan dus daar kan ik geen oordeel over gehad. De aparte strandritten vind ik goed en heb nog nooit problemen gehad.


Niet gaat zoals het hoort, zo kun je het noemen, maar ik snap wel hoezo dat zo gaat,
zij heeft die paarden nodig, en die paarden verdienen ook geld voor haar, ze hoeft ze niet weg te doen,
ze zegt ook eigenlijk altijd alles gaat weg voor een hele goede prijs. En helemaal een James waar jong tot oud groot tot klein op kunnen rijden, die alles aan kan en niet dun word. Je hoeft ze niet te kopen..

MeggiieTommy
Berichten: 399
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:42

Ik begrijp het van haar kant zeker wel maar de prijs die voor hem werd gevraagd was toen echt hoog. Het was het eerste jaar dat hij er was en op ws ging. Hij mag niet springen en kan niet gelongeerd worden. Hij wordt niet snel te dun maar zeker wel te dik. Toen ik hem kreeg was hij echt een dikzak! := ik vind de prijs gewoon heel jammer want hij is een geweldig beest!
Ik heb hem ook niet gekocht. Helaas.

liesjenanne
Berichten: 8
Geregistreerd: 27-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 06:33

MeggiieTommy schreef:
Ik begrijp het van haar kant zeker wel maar de prijs die voor hem werd gevraagd was toen echt hoog. Het was het eerste jaar dat hij er was en op ws ging. Hij mag niet springen en kan niet gelongeerd worden. Hij wordt niet snel te dun maar zeker wel te dik. Toen ik hem kreeg was hij echt een dikzak! := ik vind de prijs gewoon heel jammer want hij is een geweldig beest!
Ik heb hem ook niet gekocht. Helaas.


Ik snap je teleurstelling over dat het duur is, maar voor haar is James veel waard!
Iederee kan er op, en het is een grote favoriet bij vele. Als ze hem voor de 'gewone prijs' weg zou doen, voor dat zelfde geld vind ze echt geen 2e James zoals al iemand eerder zei, jong, oud, klein, groot, dik of dun, iedereen kan erop.

Voor haar is hij gewoon ontzettend veel waard... ;)
Ik hoop dat je het nu wel een beetje begrijpt waarom ze zoveel voor hem vraagt... ;)

MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 08:06

Bij ons heeft trouwens aantal jaar geleden wel kreupel paard mee gelopen op strand,
Wat dag je paarden met losse hoefijzers,
En zag schema inderdaad paar paarden worden wel zolang ingezet hoor,
Veder wil niet veel over kwijt

MeggiieTommy
Berichten: 399
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 09:42

liesjenanne schreef:
MeggiieTommy schreef:
Ik begrijp het van haar kant zeker wel maar de prijs die voor hem werd gevraagd was toen echt hoog. Het was het eerste jaar dat hij er was en op ws ging. Hij mag niet springen en kan niet gelongeerd worden. Hij wordt niet snel te dun maar zeker wel te dik. Toen ik hem kreeg was hij echt een dikzak! := ik vind de prijs gewoon heel jammer want hij is een geweldig beest!
Ik heb hem ook niet gekocht. Helaas.


Ik snap je teleurstelling over dat het duur is, maar voor haar is James veel waard!
Iederee kan er op, en het is een grote favoriet bij vele. Als ze hem voor de 'gewone prijs' weg zou doen, voor dat zelfde geld vind ze echt geen 2e James zoals al iemand eerder zei, jong, oud, klein, groot, dik of dun, iedereen kan erop.

Voor haar is hij gewoon ontzettend veel waard... ;)
Ik hoop dat je het nu wel een beetje begrijpt waarom ze zoveel voor hem vraagt... ;)


Zoals ik al zei, kan ik het best begrijpen van haar kant. Het is niet zo zeer teleurgesteld maar gewoon dat ik nogal schrok van die prijs. En niet alleen die van James. Ook van andere paarden waar niet iedereen op kan.
Ik zeg voor de rest ook niet dat er wat mis mee is. Volgens mij vragen alle maneges zoveel geld. Maar geloof me, voor een beetje minder geld, vindt ze echt wel een tweede James.

Edit: ik bedoel het niet als afkraken of aanvallen. Ik vind haar heel aardig en komt netjes haar afspraken na. En het is ook niet bedoeld als een post tegen ponyhof.

xsanne_vv
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-05-13

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 11:39

Toen ik een paar jaar geleden op ponykamp was gingen we op strandrit, en ik zat op een pony die onderweg kreupel bleek te zijn. Dat wisten we van te voren niet, toen we na het stappen gingen draven merkte ik dat ze kreupel was en heb ik dit gelijk tegen de leiding gezegd. We zijn toen meteen gestopt en ik ben op een van de paarden van de begeleiding verder gegaan. Een van de begeleiding is toen met de pony terug gegaan. Als ze kreupele paarden laten lopen, waarom hadden ze mij dan niet gewoon door laten rijden? Ze houden er dus zeker rekening mee.

LoveBodin

Berichten: 4366
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 12:54

Twilight1 schreef:
LoveBodin schreef:


Bij mij is het omdat ik deze dingen ECHT niet vind kunnen, en dat de goede dingen in vergelijking veel minder zijn. Ik verwacht van een manege (of zoiets dergelijks), dat ze goed voor hun paarden zorgen, dat de paarden naar buiten mogen, genoeg eten krijgen,d at de smid op tijd komt en dat zieke paarden door een DA worden bekeken, en de nodige rust krijgen. Dat is mijn basis.

Bij de ponyhof krijgen kreupele paarden niet altijd genoeg rust. En lang niet alle paarden krijgen de juiste ruiters. Oftewel, ik heb negatieve ervaringen met de ponyhof. En die zet ik hier neer.


Ik vind het best wel grappig dat er tussen jou minpunten toch wel een hoop punten staan waar goed aan voldaan word,
ze zorgen voor hun paarden, nja de verzorging qua liefde en poetsen etc. door de mensen die daar komen.
ze staan zoveel mogelijk 24/7 buiten, de paarden die niet tegen bijv. regen kunnen mogen 's nachts binnen staan dan.
Ze hebben 24/7 kuil tot hun beschikking. De dunne paarden krijgen biks bijgevoerd.
De smid komt bijna altijd op tijd, want de eigenaresse heeft niets aan paarden met slechte of geen ijzers.
Paarden die iets lijken te hebben worden eerst een tijdje stilgezet of weinig mee gedaan als het niet over gaat komt de DA,
paarden met iets ernstigs staat de DA er dezelfde dag nog.
Rust krijgen ze ook, alleen de vakanties hebben ze het druk en ik ben het best met jullie eens dat de paarden het te druk hebben, maar deze paarden hebben er wel de conditie voor of deze word in ieder geval opgebouwd.

Verder zijn er natuurlijk minpunten want die zijn er bij ieder paardenbedrijf.
En op het verhaal van Bella, het is inderdaad een bedrijf die toch winst moet maken,
ik vind niet of in ieder geval niet meer dat het geld verdienen is over de ruggen van de paarden.

Ik respecteer jullie meningen maar vind ze wel op een redelijk grove manier geuit


Die 'goede' punten, vind ik dingen waaraan ELKE manege moet voldoen. Anders gaa ik er sowieso niet eens heen..
Dat over die smid weet ik nog niet zoo hoor. Dat stuk was meer algemeen ;)
Als je die punten niet hebt, is t wel heel triest met je manege gestelt imo. Zeker de smid en t eten...

hiphorse

Berichten: 1034
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 11:13

ik ben er in 2011 geweest, zat daar in zo'n vakantie huisje
we waren al snel weer weggegaan (2 dagen gebleven) want het beviel ons gewoon niet, in de buurt was niks intressants te doen (tja ik hoef nou niet de hele dag op een pony te zitten), wouden we paardrijden werdt er gezegt welke pony we konden pakken en kregen vervolgens een waslijst met namen van ponys die we niet mochten pakken en bedenk daarbij dan even dat we de pony's niet kende dus ook geen idee welke naam bij welke pony hoorde
het was allemaal erg van red je zelf als je wou gaan rijden

voor de rest niet super goed gekeken hoe de pony's er uitzagen, zag alllen dat ze wel goed op gewicht waren

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 11:37

ik ben er meerdere keren geweest en heb verschillende dingen meegemaakt. alle keren hebben wij pony's gehuurd om in de bak te mogen vrijrijden.

de eerste keer viel het me al op, dat we zó paarden mochten uitkiezen, zelf poetsen en opzadelen; daar is de bak en je zoekt het verder maar uit. ik had van te voren wel aangegeven dat we met een clubje van de manege waren (dus hadden allemaal wel ervaring), maar vind dit toch een beetje onverantwoordelijk.. en ook totaal geen supervisie op het moment dat je aan het rijden bent..

daarna nog enkele keren geweest, steeds het zelfde verhaal.

de laatste keer het zelfde verhaal; zoek maar een pony uit die je leuk vind en ga maar naar de bak. oké. alleen dit keer was er een meisje bij die nog nóoit had paardgereden. dus; mag die op een rustig paard?

We kregen uiteindelijk een of andere grote bruine ruin voor haar, en verder kregen we een fjord, Ruby en een bonte (nrps?)

na het opzadelen bleek eigenlijk gelijk dat het niks ging worden. ik zelf wilde heel graag op ruby omdat ik die kende, maar na enkele minuten bleek dat het meisje dat op de fjord zat, niet genoeg overwicht had om het beest ook maar éen stap te laten zetten.

Wij gewisseld, dus ik op de fjord, die zich daarna voorbeeldig gedraagt. na een tijdje wil ik in draf, en op het moment dat ik een bochtje omga, glijd ik met zadel en al van de pony af; de singel was véelste groot. (Zadels lagen ook totaal niet goed) hadden we een verkeerd zadel gekregen ?

Omdat er nergens begeleiding te vinden was op het terrein, heb ik besloten zonder zadel verder te gaan.

Verder een geslaagd ritje, tot het moment dat de grote bruine ruin, die oh zo rustig zou zijn, met het onervaren meisje, het nodig vindt in galop te schieten (ze zat in stap) en na enkele rondjes in paniek galopperen terwijl wij probeerden het paard te stoppen en leiding te zoeken, is ze eraf gevallen, tegen de bakrand aan.

uiteindelijk kwam er leiding kijken (Geloof dat dit Helen zelf was maar weet dit niet zeker!!) en die zei; ga maar even zitten dan kan de rest de paarden weer afzadelen, dan kun je even op adem komen.
Dus, wij die paarden weer afgezadeld terwijl zij daar in haar eentje zat. leiding was al weer weg dus verder niks meer gehoord.

Toen kwamen ze weer terug; betalen! ik meldde dat ik vond dat we ten eerste niet het hele uur gereden hadden dat we zouden moeten betalen, en ten 2e was er dus van alles misgegaan. antwoord; ja, kunnen wij niks aan doen, betalen maar.

het meisje dat gevallen was werd tegen gezegd ; 'kopop, er is niks aan de hand. gewoon nog even oefenen en dan zien we je volgende keer weer terug.'

Uiteindelijk bleek haar sleutelbeen gebroken te zijn, en later hoorde ik via via dat het bruine paard net nieuw was en dat die totáal niet geschikt was voor beginners ivm zijn verleden.

Dus, hoe leuk de eerste ervaringen ook waren; ponyhof; voor mij nooit meer.

Quiir
Berichten: 424
Geregistreerd: 06-11-12

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 11:52

Ik ben ook tótaal niet dol op de ponyhof. Eerst wel, maar dat was alleen omdat Mika er was. Het is een vreselijk bedrijf, ik denk dat ik geen redenen meer hoef te noemen, aangezien ik dan ALLEEN maar dubbele redenen geef, die anderen als 1000x hebben genoemd.

Mossje_bobb
Berichten: 293
Geregistreerd: 13-05-12
Woonplaats: In Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 15:29

Wooww.
Als ik deze verhalen hoor ga ik zeker niet op kamp!!
Ik wou deze zomer daar graag op kamp gaan maar nu zeker NIET meer..
Met zijn 2en op een shet zitten 's avonds vind ik niet normaal..
De strandritten zijn niet hel zwaar voor de pony's en laarden maar wel de duin overgaan. Ik heb er nu 3 keer een strandrit gemaakt. 1 keer alleeb in stap (toen werden we helemaal geholpen). En 2 keer met galop. Alleen in stap was superleuk. We waren met 5 klanten en 2 begeleiders. Maar die 2 keer met galop waren minder leuk.. We reden met 10 klanten en 1 begeleider. We gingen dus over de duinen. Toen ik de duin af wou op Vlekkie ging Vlekkie opeens galloperen. Ik was helemaal overstuur en toen kreeg ik te horen dat ik het fout deed. Ik moest wel naar de groep toe sturen. Het was wel een superleuke rit voorderest. Die keer daarna werd ik niet eens geholpen met Sunny uit de wei halen.

Nouja dit is mijn verhaal.

Ik weet 1 ding zeker ik ga er nooit meer op kamp.

Ik heb nog 1 vraagje. Over WinterStalling. Krijgen jullie dan wel goed de pony's mee of krijg je ze helemaal verwaarloosd mee.

MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 15:51

Ik he fly en mosje op ws gehad maar fly wis ik dat die ziek was geweest dat was met droes en mosje die had wel te korte hoeven enz, en hoefijzers waren versleten

Lessie

Berichten: 1396
Geregistreerd: 02-12-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:15

Ook ik heb een positieve en minder positieve ervaring met ponyhof.
Ben er in totaal 2 keer op kamp geweest, waarvan de eerste keer echt super leuk was. Maar ik was toen 12/13 en dan kijk je nog niet verder dan het velen rijden en strandritten.
De tweede keer was echter verschrikkelijk!

Ik was en ben nog steeds best een angstige ruiter. Ik wil gewoon een braaf paard hebben, maar ook geen saai paard. Er moet wel een beetje pit in zitten, maar hij moet niet met mij aan de kletter gaan.

Nou, eerste dag ging prima. Tweede dag gingen we 's ochtends op strandrit en gaf ik al een aantal keer tijdens het rijden aan dat ik het niet vertrouwde. Alle paarden waren een beetje opgefokt en de begeleiders waren alleen maar aan het schelden dat we ze in moesten houden. Maar hoe kan jij je paard inhouden als heel de groep opgefokt is ? Dat ging dus voor geen meter.
Conclusie dat ze allemaal keihard gingen rennen en je gewoon echt de controle er niet meer over had. Nou, ik vond het helemaal niks.
En ja, paar bokken en ik viel er ´zachtjes´ af. Ja, het voelde zachtjes maar dat was het blijkbaar niet. Ik zag niks meer, had onwijze hoofdpijn en alles voelde beurs. Dit aangegeven, maar ik moest binnen 5 minuten weer op een (ander) paard klimmen en weer mee galopperen.

De rest van de rit heb ik met een los teugeltje gereden en maar op hoop van zegen dat ik weer veilig op stal aan zou komen. Op stal aangekomen moest ik het paard gewoon afzadelen en weer terug zetten. Daarna ben ik huilend op bed gaan liggen en proberen te gaan slapen. Pas toen ik aangaf aan een paar meiden dat ik niet mee ging eten 's middags, kwam de leiding kijken hoe het ging. En ik moest later maar aangeven of ik die middag nog mee wilde rijden. Maar nee, het enige wat ik wilde was naar huis. Ik voelde me zo beroerd en alles deed pijn.

'S middags rond een uur of 4 ben ik toen naar de wc gerend en alles eruit gekotst. (hersenschudding bleek achteraf!) En stap voor stap naar de spiegel gelopen, omdat ik wist dat ik schaafplekken had op mijn gezicht. Nou dit was ook zo. Ik had een wang wat helemaal open lag en dik was. Verder ook schaafplekken op mn neus. Ik zag er gewoon niet uit.

Ben weer terug naar de kamer gelopen en heb mijn moeder gebeld. Mam nam het niet heel serieus en dacht dat ik gewoon (weer) heimwee had. Maar na ons gesprek heeft ze toch maar even de eigenaar gebeld van de manege en die was er nog helemaal niet op de hoogte van. Dus die kwam uiteindelijk rond een uur of 5 bij me kijken en toen heb ik weer aangegeven dat ik naar huis wilde. Toen heeft ze mama gebeld en ben ik diezelfde avond nog opgehaald. Mam schrok zich kapot toen ze mij zag en heeft bij aankomst thuis ook nog een lange mail gestuurd, nadat ze de gang van zaken had gehoord van mij.

Meer dan een mail met 'beterschap en hopelijk tot volgend jaar' hebben we niet gekregen.

Uiteindelijk heb ik nog 2,5 week last gehad en als je goed kijkt zie je het nog steeds aan mijn wang. Ik had een hersenschudding, onwijs veel spierpijn in mijn rug en los bindweefsel of zo iets in mijn wang. En misschien nog wel het ergste was dat ik het vertrouwen in de paarden helemaal kwijt was.

Nee, voor mij geen ponyhof meer.

Het komt door mij meerendeels alleen door deze ervaring. Want het jaar daarvoor heb ik een super week gehad daar! :)

Eirikur

Berichten: 2606
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Vogelenzang

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:54

Mossje_bobb schreef:
Ik heb nog 1 vraagje. Over WinterStalling. Krijgen jullie dan wel goed de pony's mee of krijg je ze helemaal verwaarloosd mee.

Zie mijn eerste post in dit topic, halverweg pagina 1.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:00

ik zie trouwens net een berichtje op facebook verschijnen dat ze zijn uitgeroepen tot 'leukste manege van zeeland' en op nummer 4 van heel Nederland staan..
Hoe dat dan komt is mij een raadsel.. :=

Annabel

Berichten: 4871
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:00

Leuk toch voor ze. :)

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:03

Dat komt waarschijnlijk door de penny's. Want op hoeveel manege's mag je met zn 3en op een bokkende shet zitten? Dat is toch hartstikke leuk. :(

LoveBodin

Berichten: 4366
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:03

Echt?
Nummer 4 van Nederland? Heb je trouwens de rest van de lijst?

Wie weet is 't wel 't zelfde als met die FNRS sterren, sommige maneges met minder sterren, die beter les geven en beter voor de paarden zorgen, hebben dan minder sterren, dan 4-sterren maneges die net fabrieken zijn :=

juliedo24

Berichten: 993
Geregistreerd: 15-04-12
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:04

ik ben er op kamp geweest en ik vond het erg leuk! lekker veel galoperen op het strand ;) Het paard van mijn avatar is James, ik heb er niet op gereden (alleen met de fotoshoot zonder zadel even) maar volgens mij is het een heel lief dier, ik heb er enthousiaste verhalen over gehoord :) veel plezier!

LoveBodin

Berichten: 4366
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:07

juliedo24 schreef:
ik ben er op kamp geweest en ik vond het erg leuk! lekker veel galoperen op het strand ;) Het paard van mijn avatar is James, ik heb er niet op gereden (alleen met de fotoshoot zonder zadel even) maar volgens mij is het een heel lief dier, ik heb er enthousiaste verhalen over gehoord :) veel plezier!


heb je 't hele topic doorgelezen? :)


ik was trouwens ook niet te spreken over de leiding. Uitschelden als wat fout ging, en dan geen tips geven.
En een ander meisje en ik hadden heel erg last van heimwee. Nou, dan moesten we maar op de leidingskamer slapen. Met héél veel tegenzin van een paar van de leiders. Nee, daar wordt de heimwee echt minder van..
Moet zeggen, de leiding schold de fotograaf ook een paar flink uit. Kan natuurlijk ook aan die leiding van toen liggen, maar kom op, zeg..

Annabel

Berichten: 4871
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:09

Daar heb ik iig geen last van gehad.. we hadden ook vooral veel jonge meiden als leiding :j

LoveBodin

Berichten: 4366
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:11

Ik ook, hoor :=
oudste was max 20-25, en dan een paar van 16-17.
Leeftijd maakt ze niet meteen aardig ;)

zo jong als dat wij 't hadden vind ik eigenlijk ook niet kunnen hoor.

juliedo24

Berichten: 993
Geregistreerd: 15-04-12
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:13

Mossje_bobb schreef:
Wooww.

Met zijn 2en op een shet zitten 's avonds vind ik niet normaal..

ik ben er op kamp geweest en mijn vriendin (Quickstar1 op bokt) 2 keer en 's avonds met zn 2en op een shet zitten... dat hebben we bij ons niet gedaan, alleen met zn tweeen op Saartje (pony van ong 1.50, echt een hele stevige/sterke):
http://imageshack.com/photo/my-images/8 ... ebak1.jpg/

@LoveBodin nee sorry ik dacht even snel reageren (gaan ne eten)
ik hoop dat TS iets aan mijn reacties heeft ;)